چرا اوانیلسون شقاشق مهدی طارمی است؟ :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1811755 |
02 آن 1400 ساعت 01:51 |
5,801 |ازدید |

0
دیدگاه

پ پاس گل تمیز داخل سینی .

دور کردن توپ از مدافع حریف، یک استارت سریع و پاس گل تماشایی کاری بود که ستاره ایرانی پورتو برای رسیدن به تیما به م.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی طارمی هر بازی یک شیوه جدید از گلزنی، پنالتی گرفتن یا دادن پاس گل را در لیگ برتر پرتغال به نمایش میگذارد، در هر مسابقه به یک شکل رد پایی از خود در کمترین یکی از گلهای پورتو دارد که این عملکردش باعث شده تیمش هم با خیال راحت صدرنشین باشد.

ستاره ایرانی پورتو پس از نمایشی که هفته قبل در بازی برتر لیگ برتر مقابل اسپورتینگ لیسبون داشت و نقش مهمی در شکست ناپذیری تیمش و گرفتن یک امتیاز در راه رسیدن به قهرمانی ایفا کرد، یکشنبه شب هم در تقابل با موریرنسی شکلی از شخصیت های خود پیدا کرد. را نشان داد و ار پووا یود را به رخ د.

مهدی طارمی که در بازی مقابل موریرنسی بیشترین نقش را در برد 5 بر تیمش داشت و علاوه بر آن بر گرفتن یک پنالتی و گل کردن آن، روی دو گل دیگر پورتو نقش داشت و یک گل مردود هم به ثمر رساند، اما علاوه بر اینها، به یک شکل عجیب و غریب و پرتاب کردن خود به سمت دروازه حریف، یک موقعیت غیرممکن را تبدیل به گل کرد و یکشنبه شب نیز در بازی برگشت، بازهم 3 امتیاز را در تقابل با همین تیم برای تیمش رقم زد.

تیم فوتبال پورتو در حالی که در نهایت دیدار نهایی در لیگ اروپا مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت 23:30 یکشنبه شب در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر برتر مقابل موریرنسی رده هفدهمی قرار گرفت و در به برتری یک صفر صفر دست پیدا کرد.

طارمی که بیشترین پاس لل این فصل پورتو را داده بود، در دیدار مقابل موریرنسی هم تنها گل تیمش را ساخت که حرکت و پاس او به اوانیلسون، ننده گل صدرنشین لیگ پرتغال را شگفت‌زده کرد.

ایرانی ایرانی پورتو در دقیقه ۴۰ دیدار مقابل موریرنسی ، توپ مرده در سمت چپ زمین را از مقابل پای مدافع حریف دزدید و با دور کردن توپ از بازیکن مقابلش به سمت ارتفاع جریمه، یک استارت سریع و در نهایت یک پاس در عرض تماشایی که سه مدافع و گلر مورینسی را فریب داد، اوانیلسون را در عرصت عالی گذاشت یا این بازیکن گل سه امتیازی پورتو را زد.

اوانیلسون که تبدیل به زوج همیشگی طارمی در پورتو شده و همراه با او نیمکت نشین و فیکس می شود، پس از باز کردن دروازه موریرنسی و زدن نوزدهمین این فصل به مهدی طارمی که پاس گل داده بود، اشاره کرد و همتیمی ایرانی خود را در آغوش گرفت. .

برزیلی برزیلی پورتو که در تلاش برای کسب عنوان آقای گلی در لیگ برتر، از حرکت تماشایی و پاس گل مهدی طارمی برای او شگفت زده شد و از بازیکنان دیگر پورتو خواست تا دور ایرانی به خوشحالی بپردازد و گلی که زد را تقدیم طارمی کرد. .

فم فوتبال پورتو با برد یک بر قر در مقابل موریرنسی ۶۳ امتیازی تا فاصله ۶ . . . . .

مهدی طارمی سال گذشته آمار فوقالعاده 16 گل و 11 پاس گل در 34 مسابقه لیگ برتر برتر پرتغال را داشت و در فصل 22-2021 هم با سرعت به دنبال این است که عملکرد بهتری (حتی از قبل) به نمایش بگذارد تا قهرمانی را همراه تیمش دست بیاورد و البته یک انتقال مهم را در پایان فصل تجربه کند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما