چرا فضا در آستانه ورود به عصرهای خود قرار دارد؟

[ad_1]

-رارو- در نوامبر سال گذشته روسیه یک ماهواره از رار افتاد را منفجر کرد و ترکش‌هایی را ایجاد کرد که رای ننین دهه به دور زمین است. یشمایش موشک مستقیم قابلیت «وود» نن و آمریکا نیز شلیک به ماهواره‌های غیرقانونی را داشته‌اند غیرفعال‌شان را بدون ایجاد فضایی در طول مد.

به گزارش فرارو به نقل از اکونومیست، امام این تلاش‌ها باعث نگرانی مقام‌های دفاعی آمریکا شده‌اند چرا ج در صورا انفجار من .نابراین، تنتاگون می‌خواهد نسل بعدی ماهواره‌هایش قدرت کافی برای فرار از پرواز را داشته باشند. ستنتاگون بر این باور است که پاسخ و راه در نیروی محرکه است.

سانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی (دارپا) وابسته به وزارت دفاع آمریکا فناوری موسوم به «پیش رانش حرارتی هسته ای» فضاپیمای دارپا با شرکت های آمریکایی، از جمله بلو اوریجین، جنرال اتمیکس و لاکهید مارتین یک راکتور کاچک کو چکم در داخل راکتورها اتم‌های اورانیوم برای تولید گرمای فوق‌العاده تقسیم می‌شوند. اگن گرما توسط هیدروژن مایع مکیده شده از مخزن موجود در فضاپیما جذب می‌شود.

هیرودژن كه در دیه ذهرهستهایزی سرود تری 253 درج سانیت گاد قار دادبا

فضنین فضاپیمایی می‌توان ظرف مدت چند ساعت ما مدار ثابت بالای زمین نزدیک به میزان ۳۶۰۰۰ سال بالا برود. . . . . ز بین بردن ماهواره‌های هسته‌ای قاعده‌های فراوان نیز می‌توانند

«دارپا» در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح می دهد که هدف از برنامه «دراکو» نمایش یک سیستم پیشرانش حرارتی هستهای (NTP) در مدار نزدیک زمین در سال 2025 است و در صورت موفقیت این ماموریت، «دارپا» اولین موشک از این نوع را دارد. سواهد ساخت که می‌توان زمان سفر ما را در منظومه شمسی به میزان نصف کاهش داد. . . . .

ح یت ه ه ه عت عت عت ………………………….

ح ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت…………. . . . . . . . . .

آن‌ها باید ظرف سه پا پنج سال یک نمونه اولیه بسازند و نیاز به یک نرنامه معتبر برای آزمایش در آن دارند. ز ی ی ه ه ه ه ه ه ه ه ه ………………………….

“رایان وید” کاپیتان نیروی یوایی ایالات متحده آمریکا که برنامه واحد نوآوری دفاعی پنتاگون را هدایت می کند میگوید که پیشنهاد می کند. راکتورهای هستهای را ترکیب می کنند، اما نه برای گرم کردن هیدروژن تولید انرژی در عوض، گرما برای الکتریسیته مورد استفاده قرار می گیرد که سپس بر روی گاز پیشران مانند زنون اعمال می شود و باعث شارژ یونها می شود و به دلیل وجود میدان الکتریکی یا مغناطیسی از نازل می شود. جارج شده و رانش ایجاد می‌کنند.

رانشهای یونی ایده برق گیاهگر، اما یک راکتور هسته‌ای می‌تواند بسیار بیش‌تر باشد. ردیابی و رر فعال کردن ماهواره‌های بدون پنل‌های خورشیدی برای

بسیاری از طرح‌های پیشرانه‌های هسته‌ای، نیاز به فرآیند شکافت دارند که در نیروگاه‌های هسته‌ای زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. . . .. .

گنهادات دیگر برای ژنراتورهای ترموالکتریک رادیوایزوتوپ (RTGs) است. گونه‌ای باتری اتمی است که گرمای به دست آمده از واپاشی هسته‌ای را به جریان برق تبدیل می‌کند.

زرز کار باتری اتمی از نوع RTG با استانداردهای اتومی ساده است. یر این باتری‌ها از ترموکوپل برای تبدیل گرمای حاصل از واپاشی هسته‌ای به انرژی پتانسیل الکتریکی استفاده می‌کنند. حفظه‌های ترموکوپل‌هایی در اطراف دیواره‌های محفظه‌ها قرار گرفته و دیگر ترموکوپل‌ها به خ کنک کن. پای هسته‌ای سوخت اتمی، گرمایی تولید می‌کند که از طریق ترموکوپل‌ها به سمت خنک‌کننده جریان می‌کند و در این فراید.

یک نوع «باتری‌های هسته‌ای» مدت‌هاست که رای تامین انرژی کاوشگرهایی است که به اعماق فضا فرستاده می‌شوند، می‌توانند جایی را که به به دست آورند. G یای ساخت یک راکتور ای، یک RTG از دستگاه‌هایی به نام ترموکوپل برای تولید وات متوسط

پلوتونیوم -238 که محصول جانبی توسعه تسلیحات است توسط ناسا برای تامین انرژی هر دو کاوشگر وویجر که در دهه 1970 پرتاب شد و هنوز کار می کند و هم چنین مریخ نورد کنجکاوی که در حال حاضر در اطراف مریخ میچرخد استفاده می شود. . . . . . بنابراین واحد نوآوری دفاعی پنتاگون به دنبال‌هایی با نیمه عمر کوتاه‌تر و چگالی توان حرارتی بسیار بالاتر است.

تالت – ۶۰ ا نیمه عمر ۵. فدف واحد نوآوری دفاعی پنتاگون ستن ستکه

یا این حال، ارسال دستگاه‌های هسته‌ای به ویژه راکتورها تا چه میزان ایمن است؟ «ناتان گرینر» یک سرگرد نیروی هوایی آمریکا که برنامه دارپا را هدایت می کند میگوید که یکی از موضوعاتی که برخی از آنها وجود دارد و درباره آن پرسشهایی از وی مطرح می شود درباره احتمالی احتمالی فضاپیمای دراکو در سکوی پرتاب است. آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟

یا این وجود، اگر راکتورها در دریا سقوط کنند، مشکل بزرگ‌تر خواهد بود. آب میتوودد اتووند اتهز یك يك بيانش زدمرهايي يكي

اگر این واکنش زنجیره‌ای کنترل نمی‌شود، نتیجه می‌دهد. بنابراین دراکو به گونه‌ای پیکربندی شده است که حتی اگر در آب غوطه‌ور شود سیم‌های ساخته شده است. بور در راکتورهای هسته‌ای برای تعدیل یا حتی قفوق شکافت هسته‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ر دیگر ورود مجدد تصادفی به استو است. اتحاد جماهیر شوروی حداقل ۳۳ ماهواره جاسوسی را با راکتورهای هسته‌ای برای تولید نرژی پرتاب کرد. . . . . .

یمانی که کاسموس ۹۵۴ در سال ۱۹۷۸ میلادی درهم شکست تکه‌هایی از طریق جو زمین در کشور کانادا افتاد. ت بیتابیتا دودسون مهندس ارشد دراکو می‌گوید برای جلوگیری

برای مدت زمان طولانی، بر این باور بودند که برای یک راکتور وجود دارد، روی موشک قرار می گیرد که با سوختی کار کند که آن را 235 بسیار غنی شده است، یعنی ایزوتوپی از اورانیوم که به راحتی از هم جدا می شود. به ونوان مثال س ختوخت کاسموس ش روروی، اورانیوم ۲۳۵ درجه غنای ۹۰ درصد بود مشابه ماده‌ای که در فم یا شر بود.

با توجه به نگرانی نگران چنین سوختی برای استفاده از دوگانه ساز باید با بوروکراسی سخت گیرانه، طولانی مدت و هزینه های هنگفت هنگام ساخت راکتورهای هستهای دست و پنجه نرم کنند.

با این وجود، مدل‌سازی رایانه‌های بهتر در سال‌های متوالی به پروژه‌های این امکان را می‌دهند که راکتورهایی را طراحی کنند که در آن سوخت مورد استفاده اورانیوم 235 با غنای کمتر از 20 درصد باشد. ایزن میزان غنای اورانیوم بسیار کم‌تر از درجه غنای اورانیوم مورد نیاز برای ساخت سلاح اتمی است. بنابراین، محدودیت‌های دولتی درباره استفاده از نن اورانیوم با سخت‌گیری کم‌تری همراه خواهد بود.

این تنها آمریکا نیست که در حال تلاش برای پیشرفت هسته‌ای فضایی است. ون و روسیه نیز قدرت‌های را برای استفاده در فضای توسعه می‌دهند و در حال ساخت و آزمایش ناوگانی. روسیه یک پیاپیما به نام زئوس را طراحی می‌کند که مجهز به راکتور هسته‌ای خواهد بود. سانس فضایی روسیه (روسکوموس) امیدوار است که فضاپیما را در سال ۲۰۳۰ میلادی راه اندازی کنند.

قهلاقه مندی به انرژی هسته‌ای تنها به تنتاگون نیست. ناسا نیز مشتاق اعزام فضانوردان به مریخ در حال مطالعه برای توسعه نیروی حرارتی هسته‌ای است. دوم دوم به نام موتور مریخ یا PADME-Power نامگذاری شده و نمونه اولیه در سال از آزمایش خواهد شد.

PADME حدود 3. . . . .

پايان پايان دهه اخير، ناسا هم چنين مي‌خواهد يك نيروگاه هسته‌اي با قابليت توليد برق را به ماه پرتاب كند. پیشنهادات برای تولید کی ولوات برق در فضای تا اواسط فوریه به آژانس فضایی خواهد رسید. ابن بدان معنی است که فضا به عصر هسته‌ای خود وارد می‌شود.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما