چگونه نوار وظیفه ویندوز 11 را سفارشی کنیم؟ -⁇

[ad_1]

از اکتبر 2021 ، دیگر نمی توانید نوار وظیفه را با استفاده از تنظیمات ویندوز 11 خود سفارشی کنید. خوشبختانه ما هک ثبت نام را کشف کرده ایم که می تواند نوار شغل را بزرگتر یا کوچکتر کند. در این مقاله مراحل لازم را برای انجام این کار به شما آموزش داده ایم.

Howtogeek گزارش می دهد ، برای تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 خود ، می توانید رجیستری ویندوز یا فایل فشرده وب سایت Howtogeek را به صورت دستی ویرایش کنید. همه تنظیمات لازم را با یک کلیک روی سیستم خود اعمال و اعمال کنید. با استفاده از این فایل ، می توانید سه بخش مختلف نوار وظیفه را فقط با کلیک و راه اندازی مجدد کامپیوتر امتحان کنید.

هشدار: ویرایشگر رجیستری یک ابزار قدرتمند است و استفاده نادرست از آن می تواند باعث بی ثباتی یا حتی خاموش شدن سیستم شما شود. با این حال ، این یک هک ساده است و اگر دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال کنید ، مشکلی وجود ندارد. اگر قبلاً از ویرایشگر رجیستری استفاده نکرده اید ، برای شروع به ادامه مطلب بروید. ما همچنین توصیه می کنیم که قبل از هرگونه تغییر ، از رجیستری و اطلاعات رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اندازه کار را به صورت دستی تغییر دهید

برای شروع سفارشی سازی نوار وظیفه ، ابتدا ویرایشگر رجیستری را باز کنید. روی دکمه شروع کلیک کنید ، regedit تایپ کنید و بعد از نمایش نماد نتایج جستجو ، ویرایشگر رجیستری را انتخاب کنید.

نوار وظیفه ویندوز 11 را سفارشی کنید

پس از باز شدن نرم افزار ویرایشگر رجیستری ، از نوار کناری برای حرکت به مسیر زیر استفاده کنید یا آن را در برگه نزدیک بالای پنجره قرار دهید:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced

هنگامی که در پنجره هستید ، روی Advanced در نوار کناری راست کلیک کرده و New> DWORD (32-bit) را انتخاب کنید.

نوار وظیفه ویندوز 11 را سفارشی کنید

ورودی رجیستری به لیست سمت راست پنجره ویرایشگر رجیستری اضافه می شود. نام TaskbarSi را تایپ یا جایگذاری کنید.

نوار وظیفه ویندوز 11 را سفارشی کنید

روی Taskbarsi دوبار کلیک کنید ؛ زیرا این باعث می شود که پنجره برطرف شود به نظر می رسد. از طرف داده های ارزشی هر عدد 0 یا 1 یا 2 را مشخص کنید. این عدد با عرض نوار وظیفه مطابقت دارد: “0” به معنی کوچکترین عدد و “1” به معنای میانگین است. (به طور پیش فرض) و “2” به معنی بزرگترین است. پس از اتمام کار ، روی تأیید ضربه بزنید کلیک.

نوار وظیفه ویندوز 11 را سفارشی کنید

در مرحله بعد ، ویرایشگر رجیستری را ببندید و رایانه خود را راه اندازی مجدد کنید. وقتی بعداً وارد سیستم می شوید ، متوجه می شوید که نوار وظیفه ویندوز 11 شما تغییر کرده است.

نوار وظیفه ویندوز 11 را سفارشی کنید

اگر بعد از این از نتیجه راضی نیستید و نظر خود را تغییر دادید ، دوباره این مسیر را بروید و آن را برطرف کنید:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced TaskbarSi

کافی است ابتدا همان شماره را وارد کرده و سپس سیستم خود را راه اندازی مجدد کنید. برای بازگشت به مقدار پیش فرض ، “1” را برای مقدار TaskbarSi وارد کنید. البته می توانید از فایل istry ثبت نامی که در زیر ارائه شده است نیز استفاده کنید.

رجیستری را هک کنید و اندازه نوار وظیفه را با یک کلیک تغییر دهید

اگر نمی خواهید رجیستری را به صورت دستی اصلاح کنید ، می توانید فایل istry رجیستری howtogeek را هک کنید دانلود. در پوشه zip ، سه فایل خواهید یافت که پس از خاموش شدن ، اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 خود را تغییر می دهند.

فایل هک نوار وظیفه را در ویندوز 11 بارگیری کنید

مقالات مرتبط:

پس از بارگیری فایل ، آن را از حالت فشرده در محل مورد نظر خارج کنید. پس از این ، با سه فایل روبرو خواهید شد:

  • win11_taskbar_small.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را کوچکتر از حالت پیش فرض می کند.
  • win11_taskbar_medium.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را به اندازه پیش فرض پیش فرض تبدیل می کند.
  • win11_taskbar_large.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را بزرگتر از حالت پیش فرض می کند.

معمولاً نباید به فایل istry ثبت شده در اینترنت اعتماد کنید. اما این فایل ها از وب سایت howtogeek است تهیه و تولید. در صورت تمایل می توانید از محتوای آن با استفاده از دفترچه یادداشت را تأیید کنید. روی فایل R REG راست کلیک کرده و گزینه های بیشتری را نمایش دهید را انتخاب کرده و سپس ضربه بزنید ویرایش کنید کلیک. پس از راه اندازی اولیه ، روی پرونده ای که می خواهید استفاده کنید دوبار کلیک کنید (بسته به اندازه نوار وظیفه). با این کار هشداری را مشاهده خواهید کرد که افزودن اطلاعات به رجیستری ممکن است به سیستم شما آسیب برساند. برای ادامه ، روی Yes کلیک کنید کلیک.

نوار وظیفه ویندوز 11 را سفارشی کنید

در مرحله بعد ، پنجره دیگری را مشاهده خواهید کرد که به شما می گوید رجیستری تغییر کرده است. روی OK کلیک کنید کلیک. کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید. پس از اتمام این مراحل ، هنگامی که دوباره وارد سیستم می شوید ، نوار وظیفه شما به اندازه فایل اجرایی istry رجیستری است. اگر می خواهید نوار وظیفه خود را به حالت پیش فرض (پیش فرض) بازگردانید ، win11_taskbar_medium.reg آن را اجرا کرده و سپس کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید. امیدواریم این آموزش Zomit برای شما مفید واقع شده باشد.

نظر شما در مورد تغییرات مایکروسافت در ویندوز 11 چیست؟

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما