ژاوی برمی گردد یا مسیح ظاهر می شود؟!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، هواداران بارسلونا هم اکنون می توانند خرید کنند! آنهایی که در ابتدای فصل به میدان سبز خدا باختند، حالا در بازگشت ژاوی به نوکمپ برای احیای تیمی که از هم پاشیده شده بود، دلشان بر دم مسیحایی اوست. البته خوش بینی کولسی ها غیرمنطقی نبود. محصول ناب لاماسیا، بازیکن وفادار باشگاه، ضربان قلب کاتالان و کاپیتان پرافتخار تیم، یک دهه پیش به نوکمپ بازگشت. بنابراین اگر فقط می توانست اقتدار و غرور بارسلونا را بازگرداند، غیرممکن بود که او را بهتر از ژاوی پیدا کنید.

اما واقعیت ها را نباید نادیده گرفت. بارسا اکنون ابزار کافی برای اجرای فوتبال مورد نظر هواداران و البته ژاوی را ندارد. مسی در این فصل آنقدر قوی نبوده که بتواند توپ را در خط هافبک نگه دارد و دلیل آن مشخص است. بازیکنانی که فلسفه باشگاه را نمی فهمند یا دنبال می کنند.

“ماموریت غیرممکن برای بازگشت او به عنوان مربی با بارسلونا به بارسا، بدون نیاز به ژاوی در زمین، کسب عنوان قهرمانی و ارج نهادن به بسیاری از آثار به سبک او و فلسفه کاتالان‌ها است، چیزی که ژاوی انجام می‌دهد. (بازیکنان) می توانند فکر کنند.” همه افتخار می کنند.” در حالی که سرمربی جدید آبی اناری ها نه تنها مثلث ژاوی-اینیستا-مسی را به سمت دروازه می کشاند، بلکه بسیاری از بازیکنان بی روح، آماده نبود و غریبه ها را تاکتیک خود را ایده می دهد.

وضعیت مالی نامناسب باشگاه ممکن است در حال حاضر اجازه چنین خریدی را به او ندهد، بنابراین هدف اول لاپورتا از انتخاب او به عنوان جانشین کومان، پیش از منافع شخصی و خواسته های هواداران، خرید فرصت پاس های بی سر و صدا و خلق است. فضای امید و تجدید حیات بارسا می داند.

لاپورتا اهمیتی نمی دهد که همه اینها دلیل تمایل ژاوی به استفاده از محصولات لاماسیا باشد، همانطور که همه کسانی که به فلسفه فوتبال کاتالونیا پایبند هستند انتظار دارند بهترین بازیکنان آن دوران به جای سرگرمی، با ستاره های مشهور بازی کنند. دنیای فوتبال باید جواهرات موسسات باشگاه را جلا دهد و با پرورش آنها، دوره ای بزرگ و طولانی در تاریخ بارسلونا را رقم بزند.

البته در مرحله اول لازم است ژاوی فصل جاری را با شوک مثبت آغاز کند و با پایان خوبی به پایان برساند. بر این اساس، او باید جلسه را به موقع انجام دهد، زیرا رویکرد او یک استراتژی روشن است، اما من نمی دانم چقدر طول می کشد.

اما ژاوی اکنون جایی است که می خواهد باشد. در خانه. و این باعث می شود کاتالان ها بسیار خوش بین باشند و هواداران بارسا امیدوارند که خاطرات خوشی را در زمان ژاوی داشته باشند. اگرچه تکرار افتخار پپ بسیار سخت و غیرمنتظره خواهد بود، اما ستاره آبی اناری که سال ها دور نیست، در صورت موفقیت در پروژه مرمت، مطمئنا تیمی مانند یوهان کرایف، قوی و ریشه دار خواهد ساخت. . برای کسب مقام اول، آینده درخشانی برای مسی پشت بارسلونا وجود دارد.

مهدی بشکانی

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما