کاسمیرو: به نوه هایم گفتم با این دو نفر بازی کردم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، کاسمیرو یکی از مهمترین دلایل موفقیت رئال مادرید در فصل گذشته بود. او به همراه تونی کروس و لوکا مودریچ یک مثلث خاص در خط هافبک لوس بلانکوس در سال گذشته ایجاد کرده است. حالا هافبک برزیلی در مصاحبه ای جالب درباره مسائل مختلف صحبت می کند.

یک مثلث فوق العاده در کنار کروس و مودریچ بسازید“این یک امتیاز بود که سال ها در بزرگترین باشگاه جهان بازی کردم و فکر می کنم فقط یک روز در پایان توانستم کارهایم را بسنجیم. بازی با تونی کروس و لوکا مودریچ یک امتیاز بود.” که بتوانم مدت طولانی با آنها بازی کنم. به نوه هایم می گویم که با دو بازیکن خاص و یک نماد فوتبال بازی کردم.»

کونته یا کاسمیرواز شما می خواهم به این سوال پاسخ دهید، اما در عین حال می خواهم به شما یادآوری کنم که کونته با وجود اینکه بازیکن بزرگی بود، در پست متفاوتی برای چلسی بازی کرد. جورجینیو.” باید به خاطر داشته باشیم که بازیکنانی مانند بوسکتس و فابینیو در اوج هستند. با این حال، بسیار خوشحالم که یکی از بهترین ها محسوب می شوم و می خواهم به پیشرفت خود ادامه دهم.”

درخشش وینیسیوستنها چیزی که می توانم بگویم این است که وینیسیوس بهترین دوران خود را سپری می کند. او در مرحله خاصی است و هنوز جوان است و پتانسیل رشد زیادی دارد.”

عملکرد شگفت انگیز کریم بنزمابازی در کنار کریم بنزما باعث افتخار است و من از او در کسب توپ طلا حمایت می کنم.

کارلو آنچلوتی یا زیدان: “هر دو مربی سبک خاص خود را دارند و خوشبختانه ما خود را با رویکرد کارلو آنچلوتی وفق داده ایم. همانطور که برای مدت طولانی با زیدان انجام داده ایم، اما بگذارید چیز بسیار جالبی در مورد آنچلوتی به شما بگویم.” او 62 ساله است و دارد. او با گذراندن بیش از 40 سال در فوتبال، قبلاً بر همه چیز غلبه کرده است، اما عزم او برای پیروزی و آموزش با تجربه‌اش به ما باورنکردنی است.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما