کرونا در بازار جهانی بازی 180 میلیارد دلار درآمد دارد

[ad_1]

روزنامه ایران: از سوی دیگر، به دلیل کار تلفنی کارکنان شرکت‌های تولیدکننده انواع بازی‌ها، برخی از این پروژه‌ها به موقع وارد بازار نشدند و بسیاری معتقدند تا سال ۲۰۲۱ می‌توان انتظار بازی‌های جدید زیادی داشت. بازی ها.

کرونا و بازار صنعتی 180 میلیارد دلاری

در میان اخبار بد و ناامیدی دنیای کرونا و چالش ها و تنش های مرتبط با انتخابات آمریکا، باید گفت که صنعت بازی جهانی در سال 2020 به دلیل قرنطینه و اسکان تعداد زیادی از مردم خبرهای خوبی دارد. مردم آنها را به دنیای بازی بدون بازی علاقه مند کردند و در واقع با افزایش تعداد کاربران در جهان، سال مهمی برای صنعت بازی شده است، بنابراین درآمد صنعت بازی های ویدیویی به آن تبدیل شده است. به حدود 180 میلیارد دلار رسید.

از سوی دیگر، پلتفرم های بازی به بستری برای اعتراض به خشونت علیه سیاه پوستان و تبعیض نژادی و همچنین کنسرت های آنلاین و غیره تبدیل شده اند که منحصر به این سبک هستند.

درآمد حاصل از بازی ها برابر با دنیای فیلم و ورزش است

سال 2020 بود که قرنطینه گیمرها را وارد دنیای بازی کرد و در عین حال با وجود محدودیت های شدید مخابراتی و مخابراتی، بازی های باکیفیتی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت.

برای صنعت بازی، شیوع کرونا در واقع به عنوان یک کاتالیزور عمل کرده است و ثابت می کند که بازی یک بازار سرگرمی بزرگ است و پس از لغو قوانین قرنطینه، گیمرها در این منطقه ماندند و تعداد کاربران کاهش چندانی نداشت. تا سال 2020، تخمین زده می شود که 2.7 میلیارد نفر در سراسر جهان بازی های ویدیویی انجام دهند که بیشترین رشد در صنعت بازی های ویدیویی مربوط به بخش بازی های تلفن همراه است.

درآمد بازی های موبایلی نسبت به سال 2019 با 13.3 درصد افزایش به 77.2 میلیارد دلار در سال جاری رسید. نکته جالب دیگر این است که درآمد صنعت جهانی بازی از مجموع درآمد صنعت ورزش و فیلم تا سال 2020 بیشتر است و این درآمد به حدود 180 میلیارد دلار خواهد رسید. البته این رقم 20 درصد بیشتر از حد انتظار در سال 2020 است.

کرونا و بازار صنعتی 180 میلیارد دلاری

در سال 2019 صنعت سینما 100 میلیارد دلار و لیگ ورزشی 75 میلیارد دلار درآمد خواهد داشت، در حالی که در سال 2020 به دلیل تعویق بازی های ورزشی و تعطیلی سینماها این درآمد بسیار کمتر از سال 2019 خواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که 91 درصد از درآمد صنعت بازی تا سال 2020 آنلاین و دیجیتال است، در حالی که این رقم در سال 2019 حدود 79 درصد است. Newzoo می گوید صنعت بازی حدود 180 میلیارد دلار درآمد دارد که 164 میلیارد دلار آن از بازی های دیجیتال است.

Newzoo همچنین گزارش می دهد که بسیاری از بازی های آنلاین رکورد تعداد کاربران را شکسته اند و حتی زمانی که قرنطینه برداشته شده است، این تعداد کاهش قابل توجهی نداشته است.


کنسول ها ناجی این صنعت هستند

با تعطیلی بسیاری از گالری ها و توقف تولید فیلم به دلیل قرنطینه و قرنطینه، بازی سازان نیاز به سرگرمی را در حد توان خود احساس کردند و با استفاده از فرصت، تمام تلاش خود را برای جان بخشیدن به بازی های جدید انجام دادند. محبوبیت در صنعت بازی چیز جدیدی نیست، اما Corona توسعه بازی را سرعت بخشیده است و تعداد گیمرها در جهان و همچنین تعداد ساعاتی را که صرف بازی می کنند افزایش داده است.

رونمایی از کنسول های جدید سونی و مایکروسافت، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، یکی دیگر از نکات برجسته صنعت بازی در سال 2020 با وجود بحران کرونا خواهد بود. با عرضه Animal Crossing: New Horizons در ماه مارس، زمانی که قرنطینه در ایالات متحده آغاز شد، این بازی به یک موفقیت بزرگ برای مردم تبدیل شد و نینتندو بیش از 13.4 میلیون نسخه از این بازی را در شش هفته اول انتشار فروخت.

البته این توجه ویژه مردم به بازی به دلیل کمبود کنسول و تجهیزات بازی است، بنابراین در ابتدای قرنطینه نمی توان سخت افزارهای بازی را در بازار پیدا کرد. از طرفی به دلیل تلفنی بودن کارمندان شرکت بازی سازی، برخی از این برنامه ها به موقع وارد بازار نشدند و بسیاری معتقدند تا سال 2021 می توان انتظار بازی های جدید زیادی را داشت.

برخی از کنفرانس ها و نمایشگاه های مرتبط با صنعت بازی مانند رویداد E3 و کنفرانس توسعه دهندگان بازی لغو شده اند.


مسابقه آنلاین مبارزه کنید

اما این همه آن چیزی نبود که صنعت بازی جهانی را در سال های کرونا شگفت زده کرد. با ناپدید شدن قلمرو دنیای واقعی و مجازی، افرادی که زمانی در مورد نژادپرستی و آزار جنسی در محل کار سکوت می کردند، اکنون پلتفرم های بازی را مکان مناسبی برای اعتراض می دانند و به دلیل خشونت پلیس علیه سیاه پوستان، این موضوع همچنان در حال افزایش است. از میان گیمرها، شرکت‌های بزرگی مانند یوبی‌سافت و اکتیویژن قول داده‌اند تا تغییراتی ایجاد کنند و از جنبش «جان سیاه‌پوستان مهم است» حمایت کنند.

پس از ترور جورج فلوید توسط پلیس آمریکا، مردم علاوه بر خیابان ها و میادین شهر، مطالبات خود را در فضای مجازی نیز بیان کردند و یک محله در اعتراض به این حرکت پلیس و حمایت از جنبش “زندگی سیاه پوستان. ” موضوع.

کرونا و بازار صنعتی 180 میلیارد دلاری

The Sims بازی دیگری است که گیمرها به این مسابقه اعتراض می کنند. در Fortnite، Epic Games میزبان یک پنل آنلاین در مورد مسابقه و محکومیت آن است. توسعه‌دهنده بازی Pokemon Go Niantic نیز متعهد شده است که ۵ میلیون دلار برای توسعه‌دهندگان بازی‌های سیاه‌پوست سرمایه‌گذاری کند و خاطرنشان کرد که تعادل جنسیتی و نژادی در نیروی کار خود خواهد داشت.


کنسرت در زمین بازی برگزار کنید

امسال بسیاری از خوانندگان مشهور جهان نیز از بستر و فضای بازی به عنوان بستری مجازی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کردند. از آنجایی که بسیاری از گیمرها جوان هستند و همچنان به موسیقی علاقه دارند، این خوانندگان از این توانایی نهایت استفاده را می برند. یکی از خوانندگان تراویس اسکات، خواننده رپ مشهور آمریکایی است که از Fortnite برای اجرای کنسرت آنلاین در ماه آوریل استفاده کرد.

لیل ناس ایکس یکی دیگر از خواننده های آمریکایی است که از بازی های آنلاین برای ساخت آهنگ جدید خود استفاده می کند. Roblox یک خواننده رپ بریتانیایی است که آخرین آهنگ خود را با استفاده از پلتفرم بازی Watch Dogs: Legion معرفی کرده است.

دنیای بازی های آنلاین در دوران کرونا به طرز چشمگیری تغییر کرده است و علاوه بر موسیقی، میزبان سالن های تئاتر و سینما نیز می باشد. به عنوان مثال، The Sims یکی از پلتفرم‌های تئاتر زنده در سال 2020 است.

علاوه بر این، بازی سازان سعی کرده اند این پلتفرم ها را به عنوان مکان هایی برای بازدید، جشن تولد مجازی، جشن های عروسی آنلاین و … بدون نقض قوانین قرنطینه ای قرار دهند که موفق ترین پلتفرم در این زمینه در سال 2020 است. بازی Cross Animal: افق های جدید.

در این بازی علاوه بر بازی های معمول، گیمرها می توانند از جزایر یکدیگر دیدن کرده و با افراد جدید ملاقات کنند یا در جشن ها شرکت کنند. در Fallout 76 قسمت های جدیدی در دوران کرونا به بازی اضافه شد تا بازیکنان بتوانند راحت تر با دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند و البته محیط بازی برای کاهش استرس ناشی از کرونا و تنهایی که منجر به تنهایی می شد دوستانه تر شد. .


اپل و اپیک گیمز

جدال بین اپیک گیمز و اپل یکی از نقاط عطف صنعت بازی در سال 2020 است که منجر به حذف بازی Fortnite از اپ استور شد. اپ استور 30 ​​درصد از درآمد بازی خود را کسر کرده است و اپیک گیمز آن را کلاهبرداری و در واقع از طریق اپل می داند که منجر به خشم و شکایت از اپیک گیمز و حذف فورتنایت از اپ استور شده است.

کرونا در بازار جهانی بازی 180 میلیارد دلار درآمد دارد

پس از اپل، گوگل فورتنایت را از گوگل پلی حذف کرد و موضوع اپیک گیمز بیشتر شد. اپل هنوز در مورد بازگرداندن فورتنایت به اپ استور تصمیمی نگرفته است، اما به نظر می رسد که اپیک گیمز در سال 2021 به دنبال انتقام است و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می افتد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما