یازیهای دیجیتال جای دیسکهای میلیونی را میگیرند

[ad_1]

.رارو– بازی های پلی استیشن به دو صورت فروخته می شوند. دیسکی و دیجیتال. یی کار در تمام دنیا برای ینسولهای PS5 و PS4 . . . . آنچه می‌شود ۵۰۱ا ۱۵۰ رار تومان نسخه دیجیتال نن را استفا استفاده از اکانت ظرفیت یک خرید. دورفیت‌های دو و فیف 22 در نسخه PS4 به‌ترتیب یک میلیون تومان و 35 رار تومان قیمت دارند.

یازی‌های دیجیتال کا اکانت ظرفیت یک

یک ارزانترین گزینه است. تمت کمتری از اکانت‌های ظرفیت دو و سه دارد و دلیل ننجم بازی فقط به صورت آفلاین است. خرید اکانت توان یک امکان خرید و روش بازی را در صورت وصل شدن کنسول به اینترنت، زیازی قفل می‌شود. امکان نصب دوباره بازی وجود ندارد و در این توان به شما گارانتی لل نمی‌گیرد. نویسنده مطلبی که در سال ۲۰۱۸ بازی فیفا نسخه PS4 را با تجربه می‌کرد، چند سالی است که به خاطر زیر و رو به افزایش قیمت دلار است. ثیمین الان هزینه خرید دیسک 22a 22 نسخه PS4 حدود یک میلیون و 500 رار است و این رقم با استفاده از تومان برای اکانت توان یک می‌تواند تا 150 دلار باشد. یمین بازی را در اکانت یک ظرفیت برای PS5 نیز تقریباً 150 هزار تومان می‌فروشد.

یازی‌های دیجیتال کا اکانت ظرفیت دو

اکانت ظرفیت دو گران‌تر از اکانت‌های، و سه‌خته‌روخته می‌شود. ون در این ظرفیت به دو شکل آنلاین و آفلاین می‌توانید بازی کنید اما گران‌تر بودن اکانت دلیل دیگری هم دارد. خرید اکانت ظرفیت دوم در صورت قفل شدن بازی امکان نصب مجدد و گارانتی وجود دارد و می‌شود بازی رای تم موزرها. درست مثل خریدن دیسک وقتی از بازی خسته یدید، می‌توان ن را بفروشید. بته در برخی از بازی‌ها از نظر اقتصادی، تعداد زیادی خن خرید اکانت ظرفیت دوم و دیسک وجود ندارد. Call Of Duty Of زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زی زیر در ننوول PS5 بی بن بازی‌های معروف اکانت ظرفیت دو بازی Uncharted حدود ۸۰۰ هزار تومان، زیازی Dying Light. Offn بازی‌های ظرفیت دو ننول PS4 بتابت Call of Duty نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان، God of War ۴۰۰ رار تومان و GTA نیز ۳۰۰ رار تومان دریافت می‌کنند. ممکن است این رقم‌ها در فروشگاه‌های مختلف تفاوت‌هایی داشته باشند.

یازی‌های دیجیتال کا اکانت ظرفیت سه

اکانت اکانت سه از نظر اقتصادی بین‌المللی، و دو تقسیم‌بندی می‌شود. در این توان برای انجام بازی باید کنسول را به اینترنت متصل کرد و مهم اکانت را دو تنها می‌شود. اگر این مورد را عیب اکانتهای فعال سوم بدانیم در مقابل تمام امکانات اکانتهای موقعیت دوم مثل استفاده از گارانتی و نصب مجدد بازی نکته مثبت است و از همه مهمتر امکان فروش بازی هم وجود دارد. 5ازی فیفا اکانت ظرفیت سوم در نسخه‌های PS5 و PS4 به‌ترتیب ۵۵۰ رار تومان و ۳۵۰ رار تومان قیمت دارند. تازی GTA PS4 که ممکن است یک میلیون و 300 رار تومان در حالت دیسک ارزش داشته باشد، به‌شکل اکانت ظرفیت سوم 220 رار تومان برای گیمرها باشد. مثلاً بازیهای اکانت ظرفیت دو GTA و Red De که حدود 700، 800 هزار تومان قیمت دارند، با اکانت‌های توان سموم تقریباً هزار تومانی.

تمت برخی از بازی های دیجیتال و مقایسه با دیسک

زیازی

قیمت دیسک

تمت اکانت ظرفیت یک

تمت اکانت ظرفیت دو

تمت اکانت ظرفیت سه

22A 22 PS4

یک میلیون و 500 رار تومان

150 تومان

یک میلیون تومان

۳۵۰ تار تومان

22a 22 نسخه PS5

یک میلیون و ۶۰۰ رار تومان

150 تومان

یک میلیون و صد رار تومان

۵۵۰ تار تومان

GTA PS4

یک میلیون و 300 رار تومان

صد تار تومان

۳۰۰ تار تومان

۲۲۰ تار تومان

Mortal Combat PS4

۶۵۰ تار تومان

صد تار تومان

۳۵۰ تار تومان

۳۰۰ تار تومان

God Of War PS4

۳۵۰ تار تومان

صد تار تومان

۳۰۰ تار تومان

۱۹۰ تار تومان

بازی Call Of Duty PS4

۶۵۰ تار تومان

150 تومان

۶۰۰ تار تومان

۵۰۰ تار تومان

GTA PS5

۱۶۰ تار تومان

۸۰۰ تار تومان

۵۰۰ تار تومان

Red Dead PS5

۲۰۰ تار تومان

۷۰۰ تار تومان

۵۰۰ تار تومان

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما