نعمتی: در حافظیه روی آسفالت بازی می‌کنیم :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1812539 |
06 ان 1400 ساعت 20:20 |
504 |ازدید |

0
دیدگاه

سیرسپاسی سال بعد قدرتمند خواهد بود.

مید نعمتی کاپیتان تیم فجرسپاسی درباره وضعیت شگاشگاه و شرایط و شرایط آنها بعد از هفته‌ها زمینیت صحبت کرده است.

به گزارش «ورزش سه»، حمیدی در ابتدا درباره با گفتن این که: در کل سنگینی برای ما بود و از بازی‌هایی که برای استقلال بازی می‌کردند، نقش مهمی نداشت، استقلال می‌خواست که برنده شود و شرایط ما در جدول به گونه‌ای باشد. . . . . .

نعمتی در ادامه عملکرد خوب سنگربان فجر سپاسی گفت: ایمان صادقی یکی از مهره های تاثیر گذار این فصل تیم فجر بوده و در بیشتر بازی ها سیوهای خیلی خوبی داشته و یکی از دروازهبانان با کیفیت لیگ امسال ماست. امیدوارم روند او ادامه‌دار باشد و به کم کمک کند تا جایگاه بهتری کسب کنید.

کاپیتان فجرسپاسی در رابطه با ترکیبی از ترکیباتش و بازگشت به تیم بیان کرد: بعد از هفت هفته، تجربهم در بازی با گل گهر سیرجان که دومین بازی نیم فصل دوم بود به تیم اضافه شد و هفته قبل از صنعت نفت و این هفته مقابل استقلال توانستم بازی کنم. کامل بازی کنم و خداراشکر مشکلی نداشتم. روزهای سختی بود اما همه‌چیز به خوبی پیش رفت و برگشتم.

نعمتی همچنین درباره وضعیت زمین حافظیه گفت: از اول فصل تا الان بارها درباره این زمین صحبت شده است و همه درباره این زمین وزیر ورزش و جوانان، آقای سجادی به شیراز آمدند و از نزدیک بررسی کردند. دستوراتی برای احیای زمین‌های فوتبال شیراز اما ما همچنان در زمین حافظیه با کیفیت اسفناک بازی می‌کنیم و در این موضوع کار می‌کنیم. در کنار مشکلاتی که این زمین برای ایجاد فوتبال ایجاد می کند، مشکلات آسیبدیدگی بازیکنان ما هم وجود دارد چون فاصله بازی ها نزدیک به وضعیت زمین است که به نظر می رسد روی آسفالت فوتبال بازی می کند و سلامت بازیکنان در خطر است.

او ادامه داد: . . . . . در کل مسئولین فوتبال فارس و شیراز فکر می کنم که این مجموعه باید انجام شود و نباید که فقط یک بازی در آن برگزار شود و به سلامت و آینده بازیکنان فکر نمی کنند چون تنها راه امرار معاش بازیکنان هستند و واقعاً برای یک استان خیلی زشت است که زمینش. به این صورت باشد.

نعمتی درباره خطر سقوط فجرسپاسی به دسته پایینتر بیان کرد: موقعیتی که تیم ما در جدول بیان پلیس های این مجموعه نیست و قطعا پتانسیل بیشتر از این داشتیم که در رده های بالاتر قرار گرفتن اما به دلایلی مانند زمین، مشکلات و مشکلات دیگری در مجموعه باعث می شود. کهدند که تیم نتیجه لازم را نگیرد اما مم در مجموعه ما پای کارند. سردار بوعلی راس باشگاه هستند، آقای فلاح مدیر عامل و آقای کلانتری سرمربی، همگی دست به دست هم دادیم تا بتوانیم تیم را به جایگاهی برسانیم که در خور شان و شخصیت این مجموعه باشد و امیدوارم در پایان فصل این اتفاق برای مجموعه ما بیفتد. رقابت سخت است و بازی‌ها سنگین نیست چون فاصله بازی‌ها کم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه را بگیریم و از رقیبان پیشی بگیریم در جدول جا.

نعمتی در رابطه حواشی سربازان استقلال اضافه کرد: ییایی مبنی بر جذب این بازیکن شده بود ولی فکر می کنم الان یا به قوان توجه کنم. این چیزی است که ما شنیدیم اما اطلاع دقیقی از این قوانین نداریم.

نعمتی درخصوص تفاوت سطح لیگبرتر و لیگ یک گفت: بالاترین سطح کیفی مسابقات لیگ برتر با یک لیگ متفاوت است و تیم ها قهرمانان باکیفیتی دارند و بازیکنانی با کیفیت جذب می کنند و چند تیم سهمیه بازیکنان خارجی و مربی خارجی دارند. به هرحال در بالاترین سطح موفقیت‌آمیز حضور دارند که سال‌های گذشته در لیگ‌های مختلف تجربیات مختلف را تجربه می‌کنند و می‌توانند کمک کنند اما در لیگ دسته یک این شرایط وجود دارد و از نظر سختافزاری خیلی از باشگاه‌ها در لیگ برتر بهتر است و می‌تواند بهتر باشد. برنامه ریزی بهتری برای مسابقات داشته باشند.

او ادامه داد: موضوع مورد بحث دیگر جذب بازیکنان است و بیشتر باشگاه های لیگ برتر این شرایط را دارند که با شرایط مالی مناسبی که می توانند جذب باشگاه فجر شهید شکری باشگاهی شوند، همیشه به سربازان خدمت می کنند و آنها بیایند و دوره های خدمت می کنند. سربازی‌شان را بگذرانند و به یمین دلیل همیشه برای جذب بازیکن در شرایط سخت بوده است.
. . . . .

مید نعمتی در پایان گفت: خدمت مدیر عامل محترم باشگاه که مادرشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم. . . . . .

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما