یوتیوب دیگر ویدیوهای توهین آمیز را به عموم نشان نمی دهد

[ad_1]

یوتیوب در تلاش برای آرام کردن کاربران یوتیوب و جلوگیری از آزار و اذیت، رسما اعلام کرد که دیگر ویدیوهای ناپسند را برای عموم نمایش نمی دهد. البته دکمه اغلب روی پلتفرم باقی نمی ماند و کاربر می تواند از آن استفاده کند، اما آمار اغلب تنها توسط مدیر کانال مشاهده نمی شود.

به گفته یوتیوب، سرویس پخش ویدیوی جدیدی برای جلوگیری از حملات یا آزار و اذیت تولیدکنندگان محتوا توسط کاربران و ترویج «رابطه محترمانه بین کاربران و سازندگان» معرفی شده است.

البته این اولین بار نیست که اخباری از این تغییر منتشر می شود. اوایل سال جاری، یوتیوب اعلام کرد که در حال آزمایش حذف گزینه Dislike است. با این حال، نمایش ندادن تعداد ویدیوهای نامطلوب ممکن است برای کاربران دشوار باشد، زیرا بسیاری از کاربران ویدیوهای مورد نظر خود را بر اساس تعداد لایک و نپسندیدن انتخاب می کنند.

زیاد نه

یوتیوب همچنین در پست وبلاگ خود تأیید کرد که با آزمایش این ویژگی متوجه شده است که افراد کمی از این دکمه برای آزار تولیدکنندگان محتوا استفاده می کنند. البته ممکن است این رفتار توسط برخی از بینندگان ادامه یابد، زیرا سازندگان همچنان می توانند تعدادی ویدیوی نامطلوب را مشاهده کنند.

مت کاول، سازنده محتوای یوتیوب، در یک ویدیوی کوتاه توضیح می دهد: «در حالی که لایک و دوست نداشتن به عنوان یک راه آسان برای بینندگان تصور می شود، برخی از کاربران از آنها به عنوان بازی برای شمارش اعداد استفاده می کنند.

برخی دیگر از شبکه‌های اجتماعی نیز به کاربران خود اجازه می‌دهند تا عبارات خاصی را از عموم پنهان کنند. به عنوان مثال، اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که تعداد لایک ها را پنهان کنند و به نگرانی های رسانه های اجتماعی در مورد اطلاعات کاربرانشان اشاره دارد.

همچنین بیشترین دیلایک های ثبت شده مربوط به ویدیوی YouTube Rewind در سال 2018 بوده است که اکنون 19 میلیون کاربر روی دکمه دیلایک این ویدیو کلیک کرده اند. ظاهرا یوتیوب با تغییرات جدید علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان محتوا، قصد دارد آمار ویدیویی خود را از چشم سایر کاربران حذف کند.

ظاهراً از دیروز این تغییر مرحله برای برخی از کاربران فعال شده است، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا تعداد ویدیوها برای همه کاربران مخفی نشود.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما