یک نمایش خارق‌العاده دیگر از مهدی طارمی – ورزش سه

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، چند ماه است هر شب که مهدی طارمی بازی دارد، توقع گل یا پاس گل داشته باشد، اما در چند وقت اخیر این دو کار را هم انجام داده و در یک ماه گذشته در تقابل های بزرگ موفق شده است. . . . . .

حضور مهدی طارمی در هشتمین مسابقه قبلی دومین پورتو و دو بازی قبلی تیم ملی ایران همیشه با گلزنی، پاس گل یا گرفتن پنالتی همراه بوده و امکان ندارد این اتفاق نیفتد و حتی در این بین، او به نوان بازیکن جایگزین نیز می تواند در یک مسابقه دروازه تیم باشد. .ریف را باز کند تا یک آمار خارق‌العاده در ۶۲ روز گذشته ک نند.

تیم فوتبال پورتو در حالی که برای چهارمین مسابقه پیاپی مهدی طارمی را همراه با اوانیلسون در خط حمله قرار داد، از ساعت 00:15 بامداد امروز پنجشنبه (به وقت ایران) در استادیوم ژوزه آلواده مملوء از تماشاگر که اکثریت آن را سبزپوشان لیسبونی تشکیل می‌دادند و می‌دادند. یوشه‌ای از آن به هواداران پورتو اختصاص یافته بود، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی را برابر اسپورتینگ برگزار می‌کند.

با وجود اینکه نیمه اول این مسابقه از نظر مالکیت توپ پایاپای بود، اما اسپورتینگ نشان داد آنالیز خوبی از پورتو داشت که نتیجه آن، نزدن حتی یک شوت در این تیم و محاصره مهدی طارمی برای ایجاد حتی یک موقعیت یا شوت به سمت دروازه بود. .

طارمی که در بازی برگشت لیگ برتر مقابل اسپورتینگ یک گل زده و یک پاس گل داده بود، این انگیزه را داشت تا در جام حذفی هم برابر این تیم بدرخشد و طلسم ناکامیاش در این رقابت ها را هم قطع کند که نیمه اول این بازی برای او هیچ. نداشت و این ستاره ایرانی فقط یک حرکت از سمت چپ یمین داشته باشد و یک زا از مدافع حریف گرفته شود.

قهرمان اسپورتینگ که با سه مدافع این بازی را آغاز کرده و نتو را مامور انجام طارمی گذاشته است، با تاکتیکهای داشت قصد داشت به گل برسند که نتیجه آن، در 49 روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد و پابلو سارابیا روی یک حرکت تمرین شده بود. یالی شا شوت فنی استثنایی گ شهوشه دروازه پورتو گل اول بازی را به ثمر رساند و ورزشگاه لیسبون را به وجد آورد.

پورتو پس از دریافت این گل کاملا متحول شد و روی به بازی هجومی آورد و می توانم در دقیقه 53 به گل اول برسد، اما دفع توپ دیدنی نتو از مقابل پای مهدی طارمی اجازه نمی دهد این حضور ایرانی در محوطه 6 قدم کار را تمام کند.

بازیکنان اسپورتینگ که با وجود توانایی طارمی و اوانیلسون و جلوگیری از زدن حتی یک شوت به انجام کارشان را به درستی میدادند، پس از زدن گل با استرس بازی را دنبال کردند و همین اتفاق باعث شد در دقیقه 59 یک پنالتی به پورتو بدهند; فرصتی که مهدی طارمی به خوبی از آن استفاده کرد.

. . . .

طارمی به این شکل گل اول را زد. عبا عبور توپ از زیر دستان آنتونیو آدان که خیلی دیر به ضربه مهدی شیرجه رفته بود

لحظه استارت طارمی برای خوشحالی ; . . . . .

ستاره ایرانی پورتو پس از باز کردن دروازه اسپورتینگ، ابتدا شادی معروف خود با بوسیدن دست را انجام داد و بعد از اینکه به سمت هواداران خوبی میرفت، با اشاره دست تماشاگران اسپورتینگ را هم به سکوت دعوت کرد.

. . . . .

در حالی که اسپورتینگ پس از دریافت گل تساوی به دنبال دز

بازیکنان پورتو در دقیقه 64 پس از ازتوپگیری در میانه زمین یک ضد حمله فوق العاده سریع دارک دیدند که پس از انتقال توپ به سمت چپ و نفوذ به محوطه اسپورتینگ، با پاسی نمایش و استثنایی مهدی طارمی که دو مدافع حریف را سردرگم کرد و فریب داد، شا شوت بغل پای اوانیلسون گل دوم را به رمرند.

پرد پورتو در زمین اسپورتینگ یا این پاس استثنایی از طارمی به دست آمد. لحظه‌ای که او انگار پشت سرش هم چشم داشت و اوانیلسون را مثل همیشه در موقعیت گلزنی گذاشت

پورتو پس ازن گل دوباره روی ضد برنامه داشت، اما مدافعان ورزش در دقایق ۸۰ و ۸۲ اجازه ندادند دو صتو خو.

طارمی در دقیقه 85 هم نزدیک بود پاس گل دوم را بدهد، اما تونی مارتینز که سستهایی به زمین آمده بود، یک-دو خود را با همتیمی ایرانیاش قبل از آن را به نتیجه نتیجه و توپ او توسط مدافعان اسپورتینگ قطع کرد.

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه 90 هم دوباره یک موقعیت گلزنی به وجود آورد ولی پس از فرصتی که پایه گذاری کرد و در نهایت به اوتاویو رسید، ضربه چیپ این بازیکن در مقابل دروازه اسپورتینگ، از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت و گل سوم پورتو را. به رمراه نیاورد.

در نهایت پورتو که در نهایت یک ضربه ایستگاهی خطرناک اسپورتینگ را هم دفع کرد، به پیروزی 2 بر یک در خانه حریفاش رسید تا این اتفاق باعث جمع آوری تعداد زیادی از تماشاگران لیسبونی در پایان بازی شود.

خبرنگاران لیسبونی هم که از این جایگاه بازی را تماشا و مخابره می‌کردند، نن پورتو دارند

حالا پورتو با خیالی آسودهتر و نمایش خارقالعاده هایی که طارمی داشت، با اندوخته برد و دو گل زده در زمین حریف، به استقبال مسابقه برگشت در دو دراگا خواهد رفت و می تواند با حذف اسپورتینگ به فینال برسد و درآستانه کسب دوگانه در فصل 22-2021 قرار گرفتن.

. . . . . یک رار در لیگ برتر لیگ برتر با همین تیم اسپورتینگ و بار دیگر در بازی برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا بر.

طارمی که در تمام پنج مسابقه بعدیشان پنج پاس گل داده و سه گل به ثمر رسانده است، در این فصل در جام حذفی گلزنی نه تنها به اندازه اسپورتینگ بود که به این مهم می رسد تا یک رکورد ویژه از خود برجای بگذارد و حالا این بازیکن در مجموع می شود. ۳۵ مسابقه داخلی و اروپایی برای پورتو، ۱۶ گل به ثمر رساند و ۱۲ ساس گل داد. . . . . .

بدون نگرانی طارمی یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های خود را داشت و خودش را ممتنع می‌کرد. یمانی که لوگو پورتو را به شماشاگرانشان نشان می‌داد

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما