themicbanner

قیمت یک کفش دست دوم چقدر است؟

[ad_1]

میوه – خرید و فروش کفش های دست دوم در سال های اخیر موضوعی رو به رشد نیست. در دهه‌های اخیر، بازدیدکنندگان گمرک تهران احتمالاً فروشگاه‌هایی را دیده‌اند که کفش‌های گران‌قیمت و گران‌قیمت می‌فروشند. مغازه هایی که معمولا کفش های ورزشی و کوهستانی استوک یا دست دوم می فروشند. اما اکنون این فروش ها با کفش های استاندارد، طبی و مردانه و زنانه فراگیرتر شده است.

به گزارش فرارو با جستجوی کلمه خرید کفش دبیرستانی می توان دریافت که قشر جامعه آنها تا حدودی نیازهای بازار ثانویه را تامین می کنند.

کفش‌های قدیمی‌شان را روی کفش‌های قدیمی‌شان می‌گذارند و با چند عکس باکیفیت، تبلیغات خود را روی برخی مراکز خرید می‌گذارند. برخی از افراد با سایز کفش نو یا استوک خود مشکل دارند و می خواهند آن را بفروشند.

اما الان بیشتر تبلیغات مربوط به کفش های دست دوم زنانه، کفش های دست دوم اصل، کفش های دست دوم خارج از کشور، کفش های دم باز زنانه، کفش های دست دوم مردانه خالص و کفش های فوتبال زنانه است.

به گزارش روابط عمومی و آمار دیوار، تعداد آگهی های کفش دست دوم در بهار امسال به طور متوسط ​​2400 آگهی در روز بوده است. این میزان در فصل برداشت به 2900 آگهی در روز رسید که 21 درصد افزایش داشت.

البته دیوار تنها بستر توزیع کفش های غیر مارک نیست و سایت های دیگری مانند شیپور، دست 2 و … نیز این آگهی ها را منتشر می کنند.

خریدارانی که کفش دست دوم و عمده می خرند!

آگهی های فروش کفش های مدل بالا تحت عنوان خریدار خرید ثانویه درج می شود. یکی از آگهی دهندگان گفت که انواع کفش های مردانه، زنانه، ورزشی و باشگاهی را با قیمت مناسب خریداری خواهد کرد. ساکن تهران است و شماره را گذاشته است.

شماره ایرانسل را گرفتم و بعد از چند صدا گوشی را برداشتم. صدای ماشین و موتور نشان می دهد که در جاده است. بهش میگم با آگهی تماس گرفتم. اما توضیح می دهم که من یک روزنامه نگار هستم و در این مورد سوال دارم. من به شما اطمینان می دهم که بدون ذکر نام او به گفتگوی ما اشاره می کنم.

دوباره نام خانوادگی ام را پرسید و گفت الان سرم شلوغ است و یکی دو ساعت دیگر می توانم صحبت کنم. صبر می کنم تا توافق کنیم. اما او جواب نمی دهد. معلوم است که باور نمی کرد و نمی خواست حرفی بزند. با کمال تعجب، این خریدار دست دوم، پس از تماس من، به سرعت آگهی را از فروشگاه اینترنتی حذف کرد.

من تعدادی سایت آنلاین دیگر برای خرید و فروش اقلام دارم. کسی گوشی را بر نمی دارد. دوباره زنگ میزنم بعد از چند لحظه گوشی را برداشت. صدایش نشان می دهد که جوان است. او می تواند بین 30 تا 35 سال سن داشته باشد. درخواست تبلیغ شما را دارم کفش چرم مردانه دست دوم میخرید؟ گفت: بله. من واقعا باید عکس ها را ببینم. اگر کفش سالم باشد می خرم. الان چند جفت داری؟ من میگم 4 جفت. نیم بوت و سه کفش چرمی مردانه کالج. می پرسم الان قیمتش چنده؟ سریع پاسخ می دهد. وقتی عکسی از کفش نمی بینم چقدر هزینه می کند.
.
می پرسم اگر الان مغازه داریم و به کفش نیاز داریم می توانید اجناس ما را تهیه کنید. مکث کنید تا چند ثانیه متوقف شود. تو همکار هستی و ما را سر کار گذاشتی!

من مطمئن می شوم که با عصبانیت یا اشتیاق فریاد نمی زنم. او گفت که تعدادی مغازه گران قیمت در تهران عرضه می کند و همیشه منصفانه خرید و فروش می کند. می پرسم نوبت دیگران است یا مغزت زیاد کار می کند؟

تیرانداز دست دوم می گوید سرشان شلوغ است. اما می تواند کالا را به مشتریان دیگر عرضه کند. میگم همه اجناس ایرانیه یا خارجی هم بینشون هست؟ او می گوید بیشتر آنها سهامدار هستند و می گوید دوستانی دارند که می توانند پیدا کنند. اما تاکید کرد که کفش های دست دوم به راحتی خرید و فروش می شود.

اگر فروشنده هستید، می دانید که کفش های بیرونی حداقل ده برابر کفش های داخلی گران تر هستند. بنابراین کفش ایرانی را می توان ارزان خرید و ارزان فروخت. او در ابتدای کار ما توصیه می کند که 20 درصد فروشگاه با کفش های دست دوم و استوک خارجی و بقیه با کفش های ایرانی پر شود. سپس تضمین می کند که لوازم فروشگاه ما قیمت مناسبی دارند.

در بازار خرید و فروش کفش های دست دوم چه می گذرد؟

قیمت یک کفش دست دوم چقدر است؟

قیمت ها بسیار متفاوت است و محدودیت مشخصی وجود ندارد. اما قیمت معمولا از 30000 تن و گاهی بین 4 تا 5 میلیون و 500000 تن شروع می شود. البته میلیون ها دلار خرج کفش های دست دوم و بیشتر ورزش و کوهنوردی خارجی می شود.

خرید و فروش کفش های طبی و زنانه ثانویه در محدوده تهران نشان می دهد که قیمت این کفش ها از 48 هزار تن شروع و به 1 میلیون و 500 هزار تن ختم می شود. قیمت چکمه های چرمی و مخصوص زنانه از 320000 تن تا دو میلیون تن است.

کفش های دست دوم مردانه شامل چرم کلاسیک، کفش های کتانی، چکمه و کفش مردانه از 50000 تن شروع می شود و معمولا به دو میلیون تن می رسد. اما در برخی موارد خاص، تبلیغ‌کنندگان می‌گویند که کشف دست دوم آنها کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و اصل‌تر است. بنابراین ارقام به 2 تا 4 میلیون تن نیاز دارد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما