themicbanner

نوکیا از اولین تلفن هوشمند خود با نام آجر 6310 – Zomit رونمایی کرد

[ad_1]

امروز این خبر در یک کانال اینترنتی منتشر شد که بوی نوستالژی می داد. بر اساس گزارشات ، دو دهه پس از فروش مدل اصلی ، نوکیا نسخه به روز شده “اولین تلفن” قدیمی را روانه بازار می کند.

به گزارش nypost ، 6310 در مارس 2001 راه اندازی شد و به یکی از محبوب ترین دستگاه هایی تبدیل شد که یک شرکت مخابراتی فنلاندی تا کنون تولید کرده است. صاحبان این تلفن همراه به دلیل طراحی مقاوم و عمر طولانی باتری آن را تحسین کردند. همچنین دو ویژگی در نسخه جدید این گوشی ذکر شده است.

نوکیا 6310

در حالی که بسیاری از گوشی های هوشمند رده بالا هنگام سقوط ترک می خورند ، نوکیا ادعا می کند که 6310 به اندازه کافی قوی است که در برابر ضربه ها مقاوم است! در حال حاضر ، یکی از مشکلات گوشی های هوشمند این است که باتری آنها به سرعت تمام می شود. زندگی طولانی. نوکیا می گوید این گوشی می تواند بین سه بار شارژ تا سه هفته باقی بماند.

اما در حالی که عمر طولانی باتری و طراحی مقاوم دستگاه باقی مانده است ، برخی از مشخصات برای مدل جدید تغییر کرده است.

نوکیا 6310

مقالات مرتبط:

6310 اصلی دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی است که اکنون با افزودن دوربین و حافظه بیشتر به 2.8 اینچ افزایش یافته است. علاوه بر این ، این گوشی در رنگ های مختلف و متنوعی عرضه خواهد شد.

طرفداران تلفن های نوکیا در توییتر با هیجان واکنش نشان داده اند.

یکی گفت:

نوکیا تلاش زیادی کرده است تا زمان را به عقب برگرداند … به حالت عادی برگردد!

دیگری نوشت:

بله ، 6310 احتمالاً آخرین گوشی است که در واقع “به عنوان یک تلفن” کار می کند و به همین بهانه می تواند فروش خوبی داشته باشد. مردم به اندازه کافی به روزرسانی آیفون را دریافت می کنند تا پس از 18 ماه تلفن های آنها غیرقابل استفاده شوند.

نوکیا 6310

در واقع ، این تلفن ممکن است به دنبال مخاطبانی از افرادی باشد که مشتاق هستند زمان صرف شده در تلفن را کاهش دهند. با این حال ، 6310 هنوز هم یک بازی مار با تکنولوژی کم است که کاربران اصلی را ساعت ها مشغول می کند. نوکیا اکنون اعلام کرده است که 6310 برای پیش خرید در بریتانیا با قیمت 59.99 (82 دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار خواهد کرد.

نظر شما در مورد بازگشت 6310 چیست؟ آیا خاطره ای از آن دارید؟

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما