آمریکا خود را برای «مادر همه تحریم ها» علیه روسیه آماده می کند

[ad_1]

-رارو- به نظر می‌رسد درگیری‌های نظامی میان آمریکا و روسیه بر سر مستقیم مرز منتفی است. در هفته جاری آمریکا و بریتانیا متعهد شدند را در مقابل انجام دهندگانی که پیش‌تر هرگز دیده نشدند. ب باب منندز »رئیس روابط خارجی سنای آمریکا، تحریمی را« مادر همه تحریم ها »توصیف کرده است.

به گزارش فرارو به نقل از اکونومیست ، “بوییدن” رئیس جمهور آمریکا میگوید “ولادیمیر پوتین” یا این حال، برای این که تحریم‌ها اتفاق بیفتند، اتحادیه غربی باید اتحاد خود را نشان دهد و خود حاضر به تحمل درد باشد. یخاریخ نشان می‌دهد که این ممکن است بزرگترین چالش آنها باشد.

انتظار می‌رودای آمریکا به زودی یریمی علیه روسیه را تصویب کرد. منندز میگوید برخی از تحریمهایی که در حال تنظیم هستند، میتوانند پیش از آن از تهاجم روسیه در پاسخ به فعالیتهایی که روسها پیشتر از جمله برنامههای سایتیبری و انتشار اخبار جعلی برای بیثبات سازی وضعیت داخلی داخلی اجرا میکنند، استفاده کنند. به گفته مقامات آمریکایی تحریم ها، دولت روسیه به همراه شخصیت ها و شرکت ها را در حلقه نزدیکان پوتین یا نزدیک به شخص وی هستند و هم چنین بستگان آنها را هدف قرار می دهند که مقامات روس از آنها به عنوان افرادی که از آنها استفاده می کنند تا انتقال دارایی هایشان را انجام دهند. شکدون مشکل انجام دهنده. گفته می شود که این گروه از گروهی که پس از الحاق کریمه در سال 2014 توسط روسیه تحریم های غرب را در معرض خطر قرار داده است. هدف آن که تب تب تب سیست م سیستا ب پس ب پس پس پس پس پس پس پس پس پس پس پس پس پس پس پس .

.ریتانیا بیش‌ترین همکاری را با آمریکا دارد. در ۳۱ یهانویه، لیز تراس »وزیر بریتانیا قانون تحریم را به طور رسمی فدف اصلی تحریم‌ها گسترش دامنه محکومالی روس و دوستان پوتین است. . . . . . تراس وعده داده شده است که یریم‌های زهازه می‌توانند به هر کسی که از رژیم پوتین استفاده کنند . . . . .

. . . . . روس‌ها در بریتانیا صاحب عمارت‌های بزرگ و باشگاه‌های فوتبال نن و فرزندانشان را به مدارس نخبگان بریتانیایی فرستادند. مرکز کلیدی جمع آوری سرمایه برای الیگارش ها و شرکت های روس است. پنگوی پوتین اعلام کرد که وزیر خارجه بریتانیا «پیش ننی ناپذیری لندن» را اعلام کرد. . . . . . آمریکا به دنبال هدف قرار دادن بانکهای بزرگ با دولت روسیه از جمله «سبربانک» بزرگترین بانک روسیه و بانک توسعه VEB است که برای تأمین مالی برخی از پروژه های مورد علاقه از آن استفاده شده است.

چم چنین، دولت باید می‌خواهد گزینه کنار گذاشتن بانک‌های روسیه استفاده از این گزینه خالف مخالفت برخی مشخص شده است. اعمال روابط در تجارت ثانویه دولت روسیه نیز یکی دیگر از گزینه‌های روی میز باید باشد. در حوزه انرژی، آمریکا درباره گسترش تحریم‌ها به منظور هدف قرار دادن نه تنها تولید بلکه سرمایه‌گذاری روسیه است . . .. . چم چنین، آمریکا تهدید کرده است که از نورد استریم باز می شود ۲ خط لوله ای که گاز روسیه را به برب اروپا انتقال می دهد جلو.

صحرصه فناوری بدون شک قدرتمندترین اهرم آمریکا برای اعمال فشار بر روسیه است. این کشور پیش‌تر فناوری‌ها و دستگاه‌های پیشرفته مختلف را می‌توان در ساخت تسلیحات استفاده از رند محدود کرده است. تحریم‌های تازه می‌توانند فراتر رفته و دادرات تجهیزات پیشرفته‌تر به روسیه را به علاوه بر وزارت خارجه این بار درست وزار کند. این امر دسترسی روسیه را نه تنها به ریزتراشه ها و سایر اقلام مورد استفاده در بخش های دفاعی و هوانوردی، بلکه دسترسی به قطعات مورد استفاده در بسیاری از تلفن ها و لوازم خانگی نیز محدود می کند که علاوه بر آن برای ناراحتی ساز تسلیحات روسی باعث آزرده خاطر مصرف مصرف کنندگان می شود. .الاهای روسیه در داخل روسیه نیز خواهد شد.

آخرین اقتصادی که تحت فشار قرار دارند در سال ۲۰۱۸ میلادی بود که به دلیل برنامه هسته‌ای خود هد فریم‌های ا. . . . . . برای اینکه تحریم‌ها اتفاق بیفتند نیز باید خود را برای مقابله با آسیب‌های غربی از موضوع آماده کنند.

.ارزترین آسیب وارد شده بر غرب در حوزه انرژی خواهد بود. اروپا برای تامین بیش از یک سوم گاز، تولیدی خود به روسیه متکی است. بنا بر گزارش‌های آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی آن کشور در حال گفتگو با قطر و سایر تامین‌کنندگان گازهای گاز طبیعی هستند که در صورت تحریم روسیه و قطع دسترسی به گاز آن کشور چگونه می‌توان به جبران هر گونه کمکی کمک کرد. برخی از وام دهندگان بزرگ اروپایی نیز روابط نزدیکی ا روسیه دارند. در میان نهادهای مالی و اعتباری اروپا که بیش‌ترین ارتباط را با روسیه دارند می‌توان به سیتهوسیته رنرال فرانسه، یونی کردیت ایتالیا و طبق شارش ها ، کنک مرکزی اروپا از 115 کانک بزرگ منطقه یورو که تحت نظارت نن نهادها هستند.

دیگر نگرانی، انتقام «نامتقارن» روسیه یعنی عملیات سایبری است. سیاست‌های بری‌سایی در دولت آمریکا به این نتیجه می‌رسند که وظیفه دفاع از زیرساخت‌های حیاتی آن کشور را از شبکه‌های انرژی گرفته تا سیستم‌های تامین آب و نقل و انتقال را بر ضد نگه داشتن و حمل و نقل نگه دارند تا در برابر حمایت از سوی روسیه هوشیار باشند.

این خطرات باعث می‌شود که برخی از کشورهای اروپایی احساس نگرانی نمی‌کنند. روابط اقتصادی نزدیک‌تر با روسیه نسبت به یایر قدرت‌های غربی دارد و بنابراین بیش‌تر از آسیب‌های سخت متحمل می‌شود. اکشن کشور بیش از نیمی از گاز وارداتی خود را از روسیه دریافت می‌کند و در مورد تحریم نورد استریم ۲ شره استر گدچه استر چم چنین، آلمان از ایده حذف روسیه از سویفت نیز استقبال نشده است.

حتی بد بریتانیا نیز نامشخص است. دلت‌های متمادی در بریتانیا در تحریم‌های مالی و محدود کردن پول‌های کثیف الیگارش‌های روس ناکامی تاریخی از خود در انطبا. کارزارهای مختلف سال هاست که از دولت‌های بریتانیا خواسته‌اند تا از اهرم‌های خود به‌عنوان مرکز مالی بزرگ به‌طور خودکار استفاده کنند. تحریم های مربوط به الحاق کریمه به فدراسیون روسیه در سال های 2014 و 2015 میلادی، شامل محدودهای اندکی برای برخی از شرکت ها و سرمایه های سهام روسی شد که سرمایه آنها را از طریق بانک ها و بازارهای مستقر در لندن افزایش می داد. هم چنین، بریتانیا از پیروی از آمریکا در تحریم برخی از قدرتمندترین شخصیت های تجاری و مالی در حلقه نزدیک به پوتین از جمله «ایگور سچین» شرکت نفت و گاز روسی روسنفت خودداری ورزید.

سشرسش بزرگ دیگر این است که حتی در صورت شدید بودن تحریم‌ها چه میزان به اقتصاد روسیه آسیب وارد خواهد شد. ستایر بانک مرکزی روسیه به از ۶۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته است. . . .. . تنها یک پنجم از بخش دولتی روسیه در خارج از کشور قرار دارد و این به دنبال تلاش برای حفظ مالکیت داخلی در آن کشو است. قنود قروت ملی روسیه که درآمدهای مازاد نفت و گاز در ن پس‌انداز می‌شود حدود 100 میلیارد دلار در ختیر ختیر است.

یا این وجود، عایق‌بندی کامل اقتصاد روسیه غیرممکن است. مقام‌های روس افتخار کرده‌اند که تحریم‌های مربوط به کریمه را به راحتی پشت سر گذاشته اند. با این وجود، مطالعات انجام شده توسط «آندرس آسلوند» اقتصاددان سوئدی و عضو «شورای آتلانتیک» نشان می دهد که تحریم ها باعث کاهش 2.5 درصدی رشد رشد ناخالص داخلی روسیه از زمان اعمال آن شده است. بنابراین، تحریم هایی که باید در نظر علیه روسیه اعمال می شود می تواند شدیدی را برای آن کشور ایجاد کند به شرطی که این او را متحدان آمریکا را در مسیر با خود همراه کند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما