برگ برفی 106 میلیون تومان؛ هزینه های نگهداری بوگاتی شیرون پور اسپرت را بررسی کنید

[ad_1]

بوگاتی به تازگی سرویس جدیدی را برای راحتی مشتریان خود راه اندازی کرده است. با سفارش این سرویس ، 10 تکنسین آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مشتریان در هر نقطه از جهان در هر زمان از هفته یا هر روز از هفته هستند. اما نکته این است که این سرویس بسیار گران است و عضویت در آن بسیار گران است.

علاقه مندان به بوگاتی می توانند با مراجعه به نمایندگی یک برند برتر در سنگاپور در مورد خدمات اختصاصی این شرکت اطلاعات کسب کنند. اطلاعات ارائه شده توسط این شخص مربوط به مدل 3 میلیون دلاری شیرون پور اسپرت است ، اما هزینه های مربوط به سایر مدلها نباید تفاوت زیادی با این ارقام داشته باشد. قبل از پرداختن به جزئیات ، باید بگوییم که همه اعداد ذکر شده از دلار سنگاپور به رینگیت مالزی و سپس به دلار آمریکا تبدیل شده است.

بوگاتی ویرون پور اسپورت توصیه می شود ؛  ماشین فوق العاده برای لذت بردن از class=

در سرویس مخصوص بوگاتی ، بازدید اولیه پس از 16000 کیلومتر یا 14 ماه مورد نیاز است ، جایی که تکنسین های بوگاتی روغن موتور ، فیلترهای روغن و تخلیه تخلیه را تعویض می کنند. این امر برای مشتری حدود 25000 دلار هزینه در بر خواهد داشت! بد نیست بدانید روغن موتور مورد استفاده در بوگاتی شیرون پور اسپرت ساخت شرکت Castrol بوده و از نوع 10W-60 است.

علاوه بر تعویض روغن ، صفحات کربن سرامیکی ، چاپگرهای سه بعدی و پد تیتانیوم در اولین سرویس با قیمت 59000 دلار تعویض می شود! در صورت تعویض روغن ترمز ، سیم کشی و تمیز کردن لنت ها ، 59000 دلار دیگر به این رقم اضافه می شود! تعویض لاستیک ها کار دیگری است که باید به مدت 16000 یا 14 ماه انجام شود. این پاراگراف نیز 50،000 دلار هزینه دارد!

بوگاتی می گوید لاستیک های شیرون پور اسپورت باید هر 16 تا 18 ماه یکبار تعویض شوند. زبان فرانسوی انصاف نسبتاً خوبی در این زمینه دارد و دو گزینه به مشتریان ارائه می دهد! گزینه اول شامل سه مجموعه لاستیک پیرلی Winter Sottozero ، Michelin Pilot Sport PAX و Michelin Pilot Sport Cup 2 XL است که هریک حدود 8000 دلار قیمت دارند. اما گزینه دوم کیت تست Michelin Pilot Sport Cup 2R است که برای Pour Sport طراحی شده است. خرید این چهار چرخ به طور باورنکردنی 42000 دلار هزینه دارد!

سرویس دوم باید بعد از 42 ماه انجام شود. در این سرویس ، چهار توربو ساخته شده توسط گرت و شاسی به ترتیب با قیمت 26 دلار و 44000 دلار با توربوهای جدید جایگزین می شود. در عین حال ، این موتور سرویس باید برای اطمینان از 1479 اسب بخار تنظیم شود! این نیز 28.576 دلار هزینه دارد!

اما جدا از سرویس ، قیمت لوازم یدکی بوگاتی شیرونپور اسپرت نیز نجومی است! به عنوان مثال ، اگر فردی بخواهد شیشه جلو اتومبیل را عوض کند ، باید 60 هزار دلار از حساب بانکی خود برداشت کند! یا تیغه های برفی یک سوپراسپرت اکنون 3.797 دلار قیمت دارد! اگر رنگ نیاز به تعمیر داشته باشد ، بوگاتی 55000 دلار اسکناس از مشتریان ثروتمند خود می گیرد!

ملشیمیس برای جلوگیری از این هزینه تاکید کرد که بدنه های ورزشی شیرون پور نباید با آب فشار قوی شسته شوند ، بلکه باید با تجهیزات مخصوص و با دست ساخته شوند.

محاسبات ساده نشان می دهد که در طول 48 ماه یا چهار سال ، حداقل سه برابر روغن موتور ، دو بار رینگ و لاستیک ، اجزای سیستم ترمز یکبار ، موتور یکبار تنظیم شده ، توربوشارژر و سیستم تهویه مطبوع و یک بار با مخزن سوخت. باید تعویض شود. این بدان معناست که داشتن بوگاتی شیرونپور اسپرت در حدود 4 سال حدود 477،000 دلار هزینه دارد! البته این رقم شامل مالیات ، هزینه و هزینه حمل و نقل نمی شود!

طبق داده های جمع آوری شده از نمایندگی های بوگاتی در سنگاپور ، اگر مردم بوگاتی شیرونپور اسپرت را فقط برای سرمایه گذاری خریداری کنند ، هزینه پرداخت هر 14 تا 14 ماه اندکی به 105000 دلار کاهش می یابد! علاوه بر این ، شخصی که این اطلاعات را جمع آوری کرده است گفته است که آژانس تا 30 درصد تخفیف به مشتریان خوب ارائه می دهد!

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما