به بیمار توصیه نمایید

اطلاعاتی در مورد هشدارهای بارداری فلوکستین 20م گ کپسول ثبت نشده است. افسردگی در حین حاملگی و پس از زایمان : در زنان بارداری که داروهای ضد افسردگی خود را قطع می کنند میزان عود افسردگی بسیار بالاست ، این میزان 68 تا 100 درصد زنان را شامل می شود بنابراین بسیاری از زنان هنگام بارداری نیز باید داروهای خود را ادامه دهند .تاثیر افسردگی مادر بر رشد نوزاد مشخص نیست ولی داروهای از خانواده فلوکستین نیز تاثیر منفی رو جنین ندارد همچنین در مطالعه ای کودکانی که مادرانشان در زمان بارداری فلوکستین مصرف کرده بودند تا سن پیش دبستان مورد پیگیری قرار گرفتند هیچگونه عوارض جانبی ، ناهنجاری مادرزادی ، کاهش بهره هوشی ، تاخیر زبانی یا مشکلات رفتاری که ناشی از مصرف این دارو باشد دیده نشد . در صورتی که اندوه پس از زایمان بیشتر از چند هفته طول بکشد تجویز این داروها شروع شود ، اگر در فرد بارداری احتمال افسردگی پس از زایمان داده شود نیز داروهای خانواده فلوکستین تجویز می شود ، مزیت شروع تجویز این داورها حین بارداری در زنی که در معرض خطر افسردگی پس از زایمان می باشد محافظت از نوزاد است ، زیرا چنین مادرانی ممکن است پس از زایمان به نوزاد خود آسیب برسانند و تاثیرات افسردگی پس از زایمان بر کودک ، بسیار مخرب است .

چرا فلوکستین باید صبح مصرف شود

با وجود اینکه در آژمایشات انجام شده توسط پزشکان دور بسیار کمی از این دارو وارد بدن نوزاد میشود، اما نمیتواند خطر جدی برای نوزاد داشته باشد. داروهایی که با آنزیم CYPD2D6 j تجزیه میشوند مانند آریپیپرازول، دِکسترومِتورفان و ریسپِریدون: مصرف همزمان این داروها با فلوکستین موجب افزایش خطر سندرم سروتونین، مشکلات ریتم قلب و حرکات عضلانی غیرارادی میشود. در اصطلاح پزشکی اسکرومیتینگ با مخلوط کردن کلردیازپوکساید و علف هرز، به سندرم استفراغ کانابینوئید یا CHS معروف است. این دارو برای درمان اختلال افسردگی ماژور و اساسی، اختلال وسواسی اجباری (OCD)، پرخوری عصبی و اختلال دیسفوریک قبل از قاعدگی یا سندرم قبل قاعدگی یا ملال قبل قاعدگی استفاده می شود. 3. وزن بیمار در طی درمان هفتهای یک بار چک شود. در کل مصرف داروهای این خانواده کم خطر نیست و باید خطرات احتمالی در نظر گرفته شده و برای بیمار توضیح داده شود . دکتر باید پیشرفت بیمار را در جلسات منظم بررسی کند. روانپزشک قبل از تجویز فلوکستین موارد زیر را بررسی می کند. در طول دوره ی مصرف دارو افراد باید توجه داشته باشند که هر گونه تغییر در مقدار مصرف دارو ممکن است در بررسی درمان بیماری توسط پزشک تأثیر گذار بوده و قبل از ایجاد هر گونه تغییر بهتر است پزشک خود را مطلع سازند.

5. ممکن است 4 هفته طول بکشد تا علائم شما بهبود یابد. معمولا مصرف این دارو از 4 هفته بیشتر توصیه نمی شود. در نتیجه قطع دارو باید به تدریج صورت گیرد. در بین این دارو ها فقط فلوکستین تاییدیه درمان و اثربخشی دارد و مورد تجویز قرار می گیرد . بعد از مدتی به بیقراری دچار شدم و دکتر نورولوژیست گاباپنتین ۱۰۰ میلیگرمی و کلونازپام تجویز کرد. ازچند تا دکتر سوال کردم گفتند اشکالی نداره یک دکتر گفت ممکنه عوارضی مثل شبه کرونا بگیری الان موندم چکار کنم آیا میتونم یک هفته قرص نخورم بعد واکسن بزنم؟ 808117/1620:با سلام بعد از تزریق واکسن کرونا میتوان از پماد کلوتریمازول واژن استفاده کرد؟ 808117/1642: سلام من دوز دوم واکسن استرازنکا چند ساعت پیش زدم و بعد از واکسنم قرص استامینوفن کدیین خوردم آیا اثر واکسن رو کم میکنه کدیین.؟ قرص سیپروفلوکساسین500 با واکسن کرونا تداخل داره؟ 808117/1624: سلام، قرص زالربان ۱۰ مصرف میکنم میخواستم بدونم با قرص تاوانکس ۵۰۰ تداخل داره؟ 808117/1615: سلام من ۴۳ سال دارم از قرص لاغری پاپایا استفاده میکنم الان مدت یک ماهه و دوهفته دیگه وقت دوز دوم واکسن استزنیکا رو دارم مشکلی برام پیش نمیاد اگه مصرف قرص رو ادامه بدم ؟

808117/1559: سلام آیا درسته میگن بعد واکسن حمام نباید رفت؟

808117/1620: با سلام بعد از تزریق واکسن کرونا میتوان از پماد کلوتریمازول واژن استفاده کرد؟ یا باید یک هفته قطع کنم مصرف دارو رو بعد اقدام به زدن دوز دوم کنم؟ اگر هر هفته یک نوبت از فلوکستین استفاده میکنید؛ به محض متوجه شدن، داروی فراموش شده را مصرف کنید و نوبت بعدی دارو را هفته بعد مصرف نمایید. 808117/1559: سلام آیا درسته میگن بعد واکسن حمام نباید رفت؟ می توانم واکسن کرونا بزنم؟ میل جنسی به نوبه خود یکی از الطاف خداوند است که در وجود آدمی قرار داده و سبب می شود با آن به آرامش برسند. اگرچه با دستوراتی که دین اسلام در اختیار انسان قرار داده است می توان تا حدی این نیاز طبیعی را کنترل کرد اما برخی از داروهایی هم در این زمینه وجود دارد که باید قبل از اقدام به مصرف به خوبی با آن ها و عوارض احتمالی هرکدام آشنا شویم. به همین دلیل از طرف سازمان دارو و غذای آمریکا در بروشور داخل دارو این موضوع را به صورت هشدار مطرح کرده اند، پزشک هم در هنگام تجویز، این هشدار را به خانواده ها می دهد. این دارو می تواند باعث بالا رفتن خلق تا سطح نرمال در افراد افسرده شود.

فلوکستین چیست

گاه فرد در سن ازدواج نبوده و یا به دلیل مسایل مالی قادر به ازدواج و تشکیل زندگی نمی باشد در این صورت سعی می کند با کاهش میل جنسی آن را تا ازدواج به تاخیر اندازد. آنقدر مایعات را جذب می کند که مقدار کمی گلوکومانان به یک لیوان آب اضافه می شود ، کل محتوای آن را به ژل تبدیل می کند.به دلیل این خاصیت بی نظیر آن تأثیر زیادی در کاهش وزن دارد. پاسخ: سلام از عوارض داروی متفورمین می باشد جهت کاهش عوارض میتوانید داروی خود را وسط وعده غذایی بخورید یا از داروهای مانند دایمتیکون استفاده کنید معمولا با ادامه درمان نسبت به این عوارض تحمل پیدا میکنید در غیر این صورت با پزشک خود مشورت کنید. همیشه باید قبل از مصرف هر دارویی با پزشک یا سایر متخصصان بهداشت و درمان مشورت کنید. متخصصان هنوز درباره نقش سروتونین در افسردگی به طور کامل مطمئن نیستند. برای تحریک تخمک عمل آی وی اف قرص متفورتکس ۵۰۰ هر ۸ ساعت تجویز کردند الان یه هفته هست استفاده میکنم هنوز نفخ معده شدید و سرگیجه دارم بنظر شما چیکار کنم؟ خودکشی : هنوز معلوم نیست که بین مصرف داروهای خانواده فلوکستین و اقدام به خودکشی ارتباطی وجود دارد یا خیر ولی تعداد اندکی از بیماران پس از مصرف این داروها دچار اضطراب و سراسیمگی می شوند و بروز همین علایم باعث تحریک یا تشدید افکار خودکشی می شود به همین بیمارانی که از این داروها استفاده می کنند در طول هفته اول باید کاملا تحت مراقبت باشند .

لطفا جواب بدین چون خیلی دارم اذیت میشم.

حملات چند بار رخ می دهد و چه مدت طول می کشد؟ مصرف طولانی مدت این دارو، ایجاد وابستگی می کند لذا دارو را تحت نظر پزشک و برای مدت کوتاه مصرف نمایید . 808117/1611: سلام مشکل واریکوسل خفیف دارم و تحرک اسپرمم کمه و یه کم حالت طبیعی نداره دکتر دارو مونته لوکاست و پنتوکسی فیلین و ویتامین ای و ث و ال کارنیتین دادن آیا این داروها موثر هست برای بچه دار شدن؟ لطفا جواب بدین چون خیلی دارم اذیت میشم. پاسخ: سلام لطفا با پزشک خود مشورت کنید. پاسخ: با سلام. مشکلی ندارد و تزریق واکسن بلامانع است. 808117/1572: سلام ببخشید من قرص امی تریپلین مصرف میکنم چند روزه واکسن کرونا زدم میخواستم بدونم تداخلی نداره مصرف کنم؟ پاسخ: سلام مشکلی ندارد اکثر داروها زمانیکه تاریخ انقضا شان می گذرد اثربخشی شان کم می شود. 808117/1654: سلام من ۲۴ ساعت هست که واکسن سینوفارم دوز دوم رو زدم میخام بدونم مصرف قرص سرما خوردگی و شربت برای کاهش درد گلو و مصرف ژلوفن و شیاف دیکلوفناک برای کاهش درد قاعدگی مشکلی ایجاد نمیکنه؟ در حد محدود مثلا یک نصف در هفته ، می تواننند واکسن کرونا بزنند .

دوز بزرگسالان فلوکستین برای افسردگی به ۲۰ میلی گرم یک بار در روز بعد از چند هفته افزایش می یابد. 808117/1642:سلام من دوز دوم واکسن استرازنکا چند ساعت پیش زدم و بعد از واکسنم قرص استامینوفن کدیین خوردم آیا اثر واکسن رو کم میکنه کدیین.؟ 808117/1574: سلام من امروز دوز دوم واکسن کرونا رو زدم گوش درد و گلو درد دارم میتونم آزیترو یا آموکسی سیلین بخورم؟ 808117/1633: سلام خسته نباشید من سرم1ماهه خفیف درد میکنه ایا سرطان مغز دارم یا خیالم راحت باشه؟ پاسخ: با سلام. تداخلی ندارد و مصرف با هم بلامانع است. اما نکتهی منفی استفادهی همزمان پروزاک و زیپرکسا این است که احتمال ایجاد و بروز عوارض جانبی هم افزایش پیدا میکند. همچنین این مرکز با برگزاری کارگاههایی در زمینه سلامت روان به شما کمک میکند تا از بروز افسردگی پیشگیری نمایید. در لینک زیر می توانید با دیگر گیاهان دارویی در این زمینه آشنا شوید.

قرص فلوکستین ۱۰

اگرچه ممکن است در چند هفتۀ ابتدایی درمان، احساس بهبودی در شما ایجاد نشود، با این حال درمان خود را ادامه دهید و طبق برنامۀ منظم به پزشک خود مراجعه کنید. دوره درمان با داروی فلوکستین (چرا این را امتحان نکن) را کامل کنید و بیش از مقدار تجویز شده آن را مصرف نکنید. امروزه دیگر از این داروها برای درمان افسردگی استفاده نمیشود اما اگر سایر داروها برای شما مناسب نباشد روانپزشک شما این داروها را برای شما تجویز میکند. درمان باید ابتدا با دوز 10 میلیگرم پروزاک شروع شود و در صورتی که بعد از یک هفته هیچ بهبودی در نشانههای بیماری دیده نشد، میزان مصرف را تا 20 میلیگرم افزایش داد. دکتر گفتن اگه بعد سه ماه اقدام نتیجه نگرفتید عمل کن یکبار سقط یکماهه داشتیم آیا عمل نیازه؟ 808117/1623: سلام ۲۹ هفته باردار هستم و دکترم برای کامل شدن ریه جنین ۴ عدد آمپول بتامتازون هر ۱۲ ساعت یکبار تجویز کردن. اگرچه این داروها را می توان تهیه و مصرف نمود اما توصیه اکید این است که مصرف آن ها به هر منظوری زیر نظر پزشک و طبق تجویز او باشد. علاوه بر درمان اضطراب و افسردگی فلوکستین موارد تجویز متعددی همچون درمان انزال زودرس مردان و کاهش وزن دارد که البته به مقادیر مصرف آن و تحمل فرد وابسته است.

پاسخ: سلام خیر مشکلی ندارد.می توانید واکسن بزنید.

علاوه بر خوراکی ها برخی از گیاهان دارویی مثل کافور هم وجود دارند که تا حدی می توانند میل جنسی و شهوت را کاهش دهند. مصرف این داروها در کنار هم می تواند باعث مشکلات جدی در ریتم قلب شود. من به خاطر طپش قلب روزی ۲ تا پروپرانولول ۱۰ میلی به فاصله ۱۲ ساعت میخورم میخواستم بپرسم الان که دو تا از امپولها روتزریق کردم میتونم قرص پروپرانولول رو بخورم تداخلی ندارند با هم؟ امروز هم میخوام دوز سوم واکسن کرونا یعنی واکسن کوبایی که اسمش پلاس هست بزنم . 808117/1606:باعرض سلام من روزی نصف قرص دگزامتازون و نصف قرص سیپرو میخورم میخواستم بدونم میتونم واکسن کرونا بزنم یا نه؟ 808117/1636: سلام . من ۵ روز پیش دوتا آمپول پروژسترون زدم . 808117/1646: با سلام و خسته نباشید. 808117/1605:با سلام خسته نباشید ،ایا امپول پنی سیلین با امپول ویتامین مثلا نوروبیون تداخل دارد ،میشه همزمان استفاده بشود؟ 808117/1596: سلام من امشب دوز اول واکسن اسپوتینگ دریافت کردم الان روزانه دو عدد قرص متادون 5و قرص معده فامومتادین وقرص نوافن میخورم تداخل با واکسن نداره؟ پاسخ: سلام خیر مشکلی ندارد.می توانید واکسن بزنید. پاسخ: سلام خیر مشکلی ندارد میتوانید مصرف کنید.

808117/1616:من 3 آذر واکسن آستارازانکا زدم میخواستم بپرسم مصرف قرص مفنامیک اسید 250 مشکلی نداره میتونم مصرفش کنم؟ 808117/1616: من 3 آذر واکسن آستارازانکا زدم میخواستم بپرسم مصرف قرص مفنامیک اسید 250 مشکلی نداره میتونم مصرفش کنم؟ 808117/1640:با سلام .به امپول نوروبین حساسیت دارم برای تزریق واکسن کرونا مشکلی برام پیش میاد؟ 808117/1628: آيا بعداز گذشت 13روز ازنوبت دوم تزريق واکسن سينوفارم استفاده ازقرص سيتريزين مشکلي دارد؟ 808117/1628:آيا بعداز گذشت 13روز ازنوبت دوم تزريق واکسن سينوفارم استفاده ازقرص سيتريزين مشکلي دارد؟ 808117/1643:سلام خسته نباشید.دوز اول واکسن سینوفارم زدم و کیست سینه دارم آیا قرض گل مغربی و امگا۳و ویتامین دی مصرف کنم یا تداخل دارویی دارد؟ 808117/1584: سلام خسته نباشید من ۵ روز از اقدام ب بارداری میگذره و موهامو رنگ کردم الان نگرانم واسترس دارم ایا مشکلی پیش نمیاد؟ 808117/1613:سلام آزمایش کامل قبل بارداری و پاپ اسمیر رو ۴ ماه پیش انجام دادم اگه تا چندماه دیگه یا تا یکسال دیگه باردار نشدم باید آزمایش و پاپ اسمیر رو دوباره انجام بدم؟

قرص فلوکستین ۱۰برای چیه

توصیه می شود قبل از مصرف فلوکستین حتما پزشک را از لیست تمام داروهای مصرفی شیمیایی و گیاهی، مکمل ها، ویتامین ها و غیره مطلع کرده و از شروع، قطع یا تغییر دوز دارو بدون مشورت پزشک جدا خودداری کنید. بیماری هایی مثل پرخوری، افسردگی و وسواس با کاهش سطح سروتونین مغز همراه هستند که با مصرف دارو می توان به برقراری تعادل شیمایی بین آن ها کمک کرد. می شوند که البته با ترک دارو این عوارض به سرعت از بین می روند. در بیماری هایی نظیر افسردگی،پرخوری عصبی و وسواس،سطح سروتونین در مغز کاهش می یابد و با اثر این داروها می توان تعادل بین عوامل شیمیایی مغز را برقرار کرد تا علائم این بیماری ها برطرف گردد. معمولا از کلردیازپوکساید به عنوان دارویی برای برطرف کردن گرفتگی عضلات استفاده نمی شود ولی هم خانواده های این دسته دارویی مثل دیازپام میتوانند اثرات ضد اسپاسم عضلاتی قوی تری داشته باشند و در برطرف کردن اسپاسم عضلات بیشتر از کلردیازپوکساید تاثیر گذار هستند.

ساعات مصرف قرص فلوکستین

علت اصلی بروز افسردگی ناشناخته است اما هدف از درمان دارو همراه با مشاوره درمانی برطرف کردن علائم افسردگی نظیر خلق پایین، بی حالی،نداشتن انگیزه، افکار خطرناک ،اختلالات خواب و کاهش اشتها و… اگر مادر دارای سابقه افسردگی شدید باشد، نیاز به درمان با داروهای ضد افسردگی دارد. همچنین می توان برای کودکان و نوجوانان در سنین 10 تا 19 سالگی با افسردگی شدید و مداوم استفاده کرد. به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از پارسینه، برای کاهش میل جنسی می توان از داروهای گیاهی مثل کافور و قرص هایی مثل فلوکستین، سرترالین و سیپروترون استات که عوارض جانبی خاص خود را دارند استفاده کرد. پزشک تعداد پر کردن مجدد مواد مخدر را روی نسخه شما می نویسد. افسردگی در کودکان : تحقیقات مربوط به کاربرد این داروهای روی درمان افسردگی در کودکان عموما نتوانسته اند اثر بخشی این داروها را اثبات کنند . رسیدن به تشخیص دقیق نیازمند مصاحبه با فرد مبتلاست و ضروری است که مراجعه به روانپزشک را برای شروع درمان به تعویق نیندازید. قبل از اقدام به دارو ، ارزیابی اینکه آیا فرد واقعاً به آن نیاز دارد یا خیر قبل از قرار گرفتن در معرض ماده شیمیایی تأثیرگذار بر عملکرد مغز ، لازم است.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما