ساخت اولین فیلم در فضا ؛ دستاورد جدید روسیه – زومیت

[ad_1]

اولین ماهواره در فضا ، اولین سگ ، اولین مرد و اولین زن ، و اکنون اگر همه چیز خوب پیش برود ، روسیه به اولین فیلم ساخته شده در فضا افتخار می کند.

روز پنجشنبه ، هیاتی از متخصصان پزشکی و امنیتی در مسکو برنامه هایی را برای راه اندازی گروه و بازیگران در این ماه برای ضبط اولین فیلم کامل در فضا تصویب کردند و روسیه را یک گام جلوتر برای ثبت یک رکورد دیگر برد.

این فیلم روسی با عنوان “چالش ها” در فضا روی صحنه می رود و داستان مردی را روایت می کند که برای نجات جان یک فضانورد به مدت کوتاهی به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد. در صورت اکران فیلم در ماه مه ، صنعت فیلمسازی روسیه هالیوود را در مدار نزدیک زمین شکست می دهد.

سال گذشته ، ناسا اعلام کرد که قصد دارد با تام کروز یک فیلم فضایی بسازد. آژانس فضایی روسیه Roscosmos بعداً گفت که به دنبال قرار دادن این فیلم در مدار نزدیک زمین است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو قبل از عزیمت برای اولین نمایش ، بازیگران و بازیگران زن روسی و بازیگران و خدمه آنها (هر دو جاسوس هستند تا مشکلات بهداشتی در آخرین ثانیه ایجاد نشود) با اشتیاق از حضور در رینگ صحبت می کنند. به آنها می گویند امیدوارند تریبون را به گونه ای به نمایش بگذارند که قبلاً در یک فیلم بلند دیده نشده بود و احساس آزادی خود را برای شنا و دیدن جهان از آسمان با گروه بازیگران حرفه ای به نمایش بگذارند.

جولیا پرسیلدزنی که قرار بود اولین بازیگر فضا شود گفت: “او در دو ثانیه اول وحشت داشت و سپس زیبا بود.” خانم پرسیلد و کلیم شیپنکوکاپیتان خدمه اصلی قصد دارد به مدت 10 روز به بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی سوار بر سفینه سایوز سفر کند. هنوز مشخص نیست که ناسا چه زمانی پروژه فیلم فضایی خود را آغاز می کند. اما مقامات روسی عجله دارند برنامه های خود را برای آزادی فیلم ساز تغییر دهند.

کپسول سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی متصل می شود

ماژول نوکای روسیه در ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب می شود.

راه اندازی خدمه فیلمساز روسی 5 اکتبر (13 اکتبر) برنامه ریزی شده است. موافقت اخیر هیئت مدیره مرکز آموزش فضانوردان یوری گاگارین ، موانع قابل توجهی را برای فیلمسازی ایجاد کرده است. پرسیلد ، 37 ساله ، درست مانند شخصیتی که قرار است در آن بازی کند ، خود را برای یک سفر فضایی در اردوی آموزشی آماده می کند که در بهار امسال پس از آزمایش پرتاب آغاز شد. وی سابقه ای در زمینه ردیابی فضا یا پرواز ندارد.

پرسیدل به عنوان دختر یک نقاش و معلم مهد کودک ، اکنون یک ستاره فیلم روسی است. او چهار سال است که در تئاتر مالایا برونایا در مسکو فیلم های پرفروش ، آثار هنری و تلویزیونی می فروشد.

برنامه های روسیه برای اعزام بازیگران زن به فضا بخشی از سفر فضایی فضانوردان غیرحضوری امسال است. اینها شامل راه اندازی جف بزوس ، مالک آمازون برای راه اندازی Blue Argin ، یکی دیگر از شرکت های او ، و راه اندازی چهار مسافر با کپسول SpaceX است.

مقالات مرتبط:

در ماموریت رهبری ، آنتون شاپلروف، یک فضانورد با تجربه ، فضاپیمای سایوز را آزمایش می کند. همه اعضای مأموریت برای آمادگی برای مواقع اضطراری پرواز ، چه در کپسول و چه در قسمت ایستگاه فضایی روسیه آموزش دیده اند.

پرسیلد می گوید از پرواز پیش رو نمی ترسد. با این حال ، او ترس را یک احساس طبیعی می داند. او اذعان کرد که برای عکاسی از فضا با محدودیت هایی روبرو خواهد شد. به عنوان مثال ، او مسئول گریم است و بدون هیچ کس مسئول نور و صدا جلوی دوربین خواهد بود.

شیپنکو می گوید هدف او از ساختن فیلمی در ایستگاه فضایی این است که با بازی پرسیدل به عنوان یک فرد معمولی ، تجربه فضایی را از چشم یک شخصیت پزشکی نشان دهد. او می گوید: “ما می خواهیم همه مانند قهرمانان ما باشند و احساس سفر در فضا را از طریق نمایش تجربه کنند.” سه فضانورد ایستگاه فضایی نیز نقش کوچکی در این فیلم ایفا خواهند کرد.

یولیا پرسیدل و آنتون شاکپلروف و کلیم شیپنکو

از چپ به راست: یولیا پرسیدل و آنتون شاکپلروف و کلیم شیپنکو.

آنتون داولین، منتقد فیلم و سردبیر مجله هنرهای سینمایی ، به نیویورک تایمز گفت که فیلمبرداری وسیع از بازیگران زن بدون آب ، پیشرفتی در صنعت فیلم خواهد بود. با این حال ، مشخص نیست که آیا هزینه ها و خطرات عکاسی از فضا منطقی برای پروژه های آینده خواهد بود ، زمانی که فیلم های روسی برای اولین بار در فضا وارد می شوند و به تازگی ناپدید شده اند.

البته دهه هاست که فضانوردان و فضانوردان در حال ثبت سند هستند. ماموریت ماه آپولو پیشگام تلویزیون زنده بود. رابرت پلرمندبیر سابق وب سایت خبری تاریخ فضا ، CalcuttaSpidatcom ، می گوید که قبلاً اقدامات مختلفی برای ایجاد یک فیلم بلند در فضا انجام شده است. ریچارد گاریوت، کارآفرینی که در سال 2008 به عنوان گردشگر به فضا سفر کرد ، فیلم کوتاه 7 دقیقه ای به نام “قله ترس” را با حضور فضانوردان و فضانوردان ضبط کرد. همچنین فیلم روسی “بازگشت از مدار” محصول سال 1984 شامل صحنه هایی از فضا است. با این حال ، “چالش” اولین فیلم در فضا و اولین فیلمی خواهد بود که توسط بازیگران و کارگردانان به فضا ارسال می شود.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما