مسی کارهای زیادی انجام داد ؛ ریشه مشکل بارسلونا بارسلونا ົ بارسلونا !!

[ad_1]

در فوتبال همه آزادند که نظرات خود را بیان کنند. هر سوپراستاری را نقد و حتی زیر سوال ببرید. کافی است آنچه را که سال گذشته درباره لیونل مسی و خطرات حضور او در بارسلونا گفتند به خاطر بیاوریم.

درست است که بسیاری از آن انتقادات و نظرات از طرف مخالفان بارسا بود ، اما این درست است که تعداد کمی از هواداران بارسا و حتی اعضای رسمی با آن موافق هستند.

آنها می گویند بهتر است دور جدیدی در بارسا در اسرع وقت بدون مسی آغاز شود. بهترین تصمیم فروش لیونل مسی بود و وقتی فوق ستاره در تابستان 2020 با ارسال بوروفکس درخواست طلاق کرد ، این حملات بالا گرفت.

از آن منظر ، مهمترین و م effectiveثرترین بازیکن تاریخ بارسلونا ، از طریق برنامه تهاجمی تیم ، که سالانه 40 تا 50 گل را تضمین می کرد و همچنین کمک های زیادی نیز می کرد ، بسیار خوب است. بازیکنان بارسلونا بازیکنانی که نمی دوند خوب دفاع نمی کنند و به مدافعان کمک نمی کنند. اما اکنون البته تیم رونالد کومان به بهترین شکل ممکن دفاع می کند.

گفته می شود لیونل مسی مانع ظهور و رشد استعدادهای جوان بارسا می شود. اینکه همه در خدمت مسی هستند و باید توپ را برای او ارسال کنند. به عبارت دیگر ، مسی بازیکنان اطراف خود را به یک بازیکن معمولی تبدیل کرده است. البته در حال حاضر و در غیاب مسی ، هر دو یک قدم جلو رفتند و در پست های مربوطه جزو بهترین های جهان بودند. می توانید از جوردی آلبا بپرسید که با مسی بازیکن بهتری است یا حالا بدون مسی.

یک روز قبل از اینکه بارسا در لیسبون با بنفیکا روبرو شود ، سه گل دریافت کرد و شلیک نکرد ، لیونل مسی با یک گل مقابل سیتی جهان را تکان داد.

اولین گل قهرمان آرژانتینی با پیراهن PSG در پارک دو پرنس. یک حرکت کلاسیک لئو که از وسط زمین شروع می شود و با یک یا دو گل با کیلیان امباپه به پایان می رسد ، با یک پایان شبیه به مسی و در تخصص خودش.

با شهر ، نیمی از بهترین عملکردهای مسی در سال های اخیر را شاهد بوده ایم. البته بسیاری از هواداران بارسا در مورد گل مسی توافق کرده اند و جایگزین کیلیان امباپه ، لوئیس سوارز و حتی پدرو رودریگز شده اند. برخی حتی تصور می کنند ژاوی و اینیستا ، زمانی که در بارسلونا بهترین بازیکن تاریخ بودند ، کارت را به مسی دادند.

دوران شادی به زودی به پایان می رسد. بارها ما چیزی داریم که نمی دانیم ، و بارسلونا امروز بیش از هر زمان دیگری مسی و با تمام زندگی اش احساس نمی کند.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما