وزیر اقتصاد: مدیر بانکی که وام را برکنار نکنید

[ad_1]

. . . . .

گردهمایی شبکه مدیران سراسری بانکی کشور حضا حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، عامل بانک‌های دولتی و سایر مدیران ارشد شبکه‌های اجتماعی

در این همایش، اخلاقی، مدیر عامل بانک تجارت گزارشی از نحوه اجرای دستور پنج رئیس جمهور به نظام بانکی ارائه می کند که طبق آن، دستورالعمل های مربوط به ارائه خدمات به مردم از ابتدای هفته گذشته در شبکه بانکی کشور اجرا می شود.

ضعیترین وضعیت اجرای پنج دستور رئیس جمهور ب کهانک‌ها

او درباره طرح اموال تملیکی بانکها نیز گفت: در این راستا کارگروهی در بانکها تشکیل شد و امروز مصوبه شورای پول و اعتبار در اجرای این اموال به تولیدکنندگان انجام شد تا از ظرفیتهای این لاک برای ارتقای تولید و اقتصاد استفاده شود.

اخلاقی افزود: از دستورات دیگر رئیس جمهور به نظام بانکی، برخورد با بدحسابان بانکی است که در این زمینه، با تکمیل اطلاعات و اطلاع رسانی مجدد از ارائه خدمات بانکی به این موضوع تاکید می شود. از سوی دیگر، تصویب اعتبارات دیگر برای تصویب قانون پول و در این زمینه در حال تصویب است تا بانکها در این زمینه برای اخذ اعتبار به صورت یکسان عمل کنند.

این مدیر عامل از شکل‌گیری کمیته‌ها در بانک‌ها به منظور بررسی خدمات بانک‌ها در انجام امور اصلاحات ر داد.

منابعی برای پرداخت وام بدون ضامن تخصیص دهید

همچنین، در این نشست احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیران عامل بانکها درخواست کرد که تا فردا ظهر نامه مربوط به پرداخت تسهیلات زیر 100 میلیون تومان بدون ضامن را در سایت بانک خود در اختیار مردم قرار دهند تا آنها از جزئیات بیشتری برخوردار شوند. و شرایط آن‌ها آگاه می‌شوند. .لاوه براین، شیوه نظارت و اعتراض بر عملکرد شعب نیز در سایت بانک‌ها درج شود.

. . . . . . . . .

. . . . .

خاندوست در پایان تاکید کرد که از نظارت بر بانکها در پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن، مردم به صورت برخط در سایت وزارت امور اقتصادی و دارایی می توانند شکایات خود را ثبت کنند و وزارتخانه به سرعت آنها را پیگیری کند، می کند.

دستور ریس کل بانک مرکزی برای پرداخت وام

چمچنین رئیس کل بانک مرکزی گفت این بانک درتلاش است که قانون موجود را با هدف تسهیل ضمانت

به گزارش بانک مرکزی، علی صالح آبادی گفت: بانک ها موظف به پرداخت وام های خرد طبق روال گذشته در حالی که بانک مرکزی درتلاش است تا قوانین موجود را با هدف ضمانت و تقویت اعتبارسنجی تا پایان سال بازنگری و تصویب های جدید تصویب کند.

وی افزود: بانک ها موظف هستند در قانون اساسی کشور، وام های خرد را طبق روال گذشته پرداخت کنند و به عنوان یکی از مواردی که ممکن است انجام شود، پرداخت وام ها با روش های گذشته و فعلی را تعیین می کنند. ونونی باید ادامه پیدا کند.

صالح آباد: بانک مرکزی در استقرار مقررات موجود را با هدف نصب ضمانت و تقویت اعتبار سنجی تا پایان سال بازنگری کند تا امنیت آن اقدامات جدید نیز اجرا شود. للی در روند پرداخت وام های خرد در جامعه به وجود آید.

وی افزود: در اجرای ویژه طرح‌های معتبر ارزیابی در سیستم بانکی باید گفت که در صورت اعتبارسنجی به درستی و دقیق انجام می‌شود و افرادی که از اعتبار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند اعتباری بالاتری داشته باشند، می‌توانند با وثائق سهلتر و آسان‌تر دریافت کنند که برای بررسی تجربه انجام می‌شود. در سیستم بانکی فعلی هم نشان می دهد، این روش وام دهی درصد معوقات بسیار پایینی دارد. چه در حال حاضر در بانک‌های قرض‌الحسنه نیز این تجربه وجود دارد. . . . . .

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما