چیاپنی‌ها چی میخورند؛ از جیرجیرک تا ریتل گورخری

[ad_1]

-رارو- ترات مدت هاست که در ژاپن در رژیم غذایی مردم ژاپنی مورد استفاده قرار می گیرند و در حال باضرر رو به رشد. . . . . .

به گزارش فرارو به نقل از دویچه وله ؛ «شوئیچی اوچیاما» که طرفدار حشره خواری را با دستورالعمل هایی مانند سوشی منبع ر حشرات منتشر کرده است. او از مردمی که نگران است، درست شده حشا حشرات نباشند. او اشاره می کند که حشرات به نسل یای متمادی بشر وعده های ییایی زود و سالم را ارائه کرده اند. فزا افزایش ننع عرات در منوهای رستوران ها در سراسر ژاپن پیام ممکن است دلپذیر شود و از سوی عموم مردم مورد پذیرش قرار گیرد.

ساپن طولانی در مصرف حشرات دارد. ه یای جیرجیرک سرخ شده یا شکر زده شده ع ونوان میان وعده در بسیار یا این وجود ، اکنون شرکت ها در حال توسعه پرورش حشرات در آمار بزرگ تر هستند و بر اساس ارزش بایی بالا زر زیست حیطیر زیست محیطی این

در سرتاسر ژاپن، فروشگاه‌هایی به تورت تخصصی مواد غذایی مختلف را می‌فروشند ز عنکبوت گرفته تا جیرجیرک، آفت خرخرطومی و زنجره ها (حشره ای هم خانواده با ملخ) که در آنجا پیدا می شوند. در همین حال، رستوران ها رویدادهای تبلیغاتی را با جای دادن حشرات به ونوان آیتم انتخابی در منوهای تبان تبلیغ می کنند.

کترکت “یریلوس” ش شرکت فناوری غذایی است که در سال 2019

این شرکت اشاره کرده است که سفهلسفه آن ایجاد “هماهنگی تازه” است که به شکل مشکل هدر پرورش کمک کرده و یک خهرخه غذایی جهانی است.

چهاپنی‌ها چه میخورند؛  از جیرجیرک تا ریتل گورخری

«آئومیا آئوکوبو» ینگوی این شرکت به «دویچه وله» می گوید:.رجیرک .ا . . . . . پرورش جیرجیرک آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند چرا که به زمین، آب و مواد اولیه اندکی نیاز دارد در حالی که نرخ تبدیل غذایی بسیار بهتر در مقایسه با دام هایی مانند گاو، مرغ یا خوک دارد.

آئوکوبو می گوید آتنابه تیم او در حال انجام پژوهشی برای ننزش بسیار زیاد از این داده در حال حاضر راز ماملا محافظت شده شن شرکت هستند.

پژوهش‌ها برای این منظور ساخته می‌شوند که جیرجرک از کلسیم، منیزیم، روی، آهن، ویتامین ها و رر غذایی است. .لاوه بر این، جیرجیرک یا می تواند به محصولات آرایشی، بهداشتی، دارویی و هم چنین کود تبدیل شود.

آئوکوبو می گوید: «در حال حاضر ما جیرجیرک ها را به روغن و پودرهایی تبدیل می کنیم که می توانیم آن را در آشپزی، ساختن بیسکویت، پودر کاری و سایر وعده های غذایی استفاده کنیم و در حال برنامه ریزی برای گسترش تحقیقات خود در آن باشیم. سایر حشرات در آینده هستیم “.

ارزان و سازگار حیطا محیط زیست

رستوران “کها نوکو” در توکیو رویدادهای چشایی حشرات را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کنند. «ریوتا میتسوهاشی» که برای توسعه محصولات شرکت پیش تر ذکر شده است می گوید: «ما در چند سال اخیر شاهد افزایش بسیار زیاد مردم به حشرات به عنوان غذا بوده ایم.. جیرجیرک‌ها و ملخ‌ها با بسیاری از مردم آشنا هستند، اما ما کرم‌های ابریشم و عنکبوت‌های زیادی را نیز عن‌عنوان غذا می‌فروشیم».

میتسوهاشی می‌گوید حشره مورد علاقه او لارو زنبور است . . . . .

میتسوهاشی می گوید از طرفداران رتیل های گورخری خوراکی نیست کهرا که شخصا از عنکبوت می ترسد. او می گوید که این مغازه از همه ماجراجوتر و از هر سن و جنسیتی هستند.

می افزاید: “مهم ترین پیامی که ما باید بگویم برسانیم این است که غذاهایی که می فروشم در طعم بسیار خوبی دارند. نگران طعم باشند آن را نمی‌خرند».

.ایر شرکت ها در ژاپن نیز در حال ررسی امکانات محصولات غذایی تولید بر حشرات نند. Akerrkt Bakery Pasco در ابتدا فروش ه یای پخت خانگی با آرد درست شده است

در شهر جنوبی “کوماموتو” یک دستگاه خودکار فروش حشرات از قبل پخته شده توجه مردم را به خود جلب کرده است و سوسک های غواص، شفیره حشرات و سوسک کرگدنی ژاپنی را در کنار جیرجیرک به عنوان میان وعده به فروش می رساند. .رای کسانی که شیم شیرین را دوست دارند برخی از محصولات موجود در دستگاه با شکلات پوشیده شده اند.

«شوئیچی اوچیاما» که طرفدار حشره خواری را با دستورالعمل هایی مانند سوشی منبع ر حشرات منتشر کرده است. او از مردمی که نگران است، درست شده حشا حشرات نباشند.

او اشاره می کند که حشرات به نسل یای متمادی بشر وعده های ییایی زود و سالم را ارائه کرده اند. فزای افزایش ننع عرات در منوهای رستوران ها در سراسر ژاپن پیام ممکن است دلپذیر شود و از سوی عموم مردم مورد پذیرش قرار گیرد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما