کیبرکیب احتمالی استقلال برابر پیکان

[ad_1]

به گزارش «ورزش سه»، با توجه به دیدار استقلال و پیکان به دلیلی تعداد زیادی از بازیکنان آبی های پایتخت حذف شد، سازمان لیگ امروز را به عنوان تاریخ جدید این مسابقه حساس تعیین کرد و اکنون دو تیم در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های نهایی برگزار می شود. جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

آیا مطمئن هستید که میخواهید ادامه دهید؟ .رخلاف مرحله قبل و دیدار برابر نود ارومیه، مجیدی امروز با دست پر و در اختیار داشتن بازیکنانش به مصاف حریف می‌رود.

* زگشتازگشت رضایی به ترکیب اصلی

علیرضا رضایی سنگربان جوان استقلال این فرصت را دارد تا با شکستش برابر سابقش، این فرصت را با خود به نمایش بگذارد. این دروازهبان جوان که در سه دیدار متوالی لیگ برتر مقابل نساجی، گل گهر و صنعت نفت به میدان رفته، در دیدار مرحله قبل از نود ارومیه نیز در تیمش قرار گرفت و امروز نیز در مسابقات جام حذفی، به انتخاب نخست فرهاد مجیدی تبدیل شد. آره.

* حضور یزدانی پس از حرکت جنجالی

سیاوش یزدانی که در دیدار چند روز پیش هوادار با حرکتی عجیب کارت زرد دوم را از داور مسابقه دریافت کرد و از مسابقه اخراج شد، امروز یک بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت. این بازیکن که به سوژه مجادله لفظی میان فرهاد مجیدی و دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی تبدیل شده بود، حالا برای اثبات شایستگی های خود و مهر سختی بر صحبت های فکری استقلال، با انگیزه بالا به میدان میرود.

من مرادمند، زوج یزدانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، دیگر بازیکنی است که هم‌چون برای تیمش به میدان می‌رود. م مدگر نیز که بل بدون حاشیه را پشت سر گذاشته، سومین بازیکن خط دفاعی استقلال است. . . . .

* هفبک تکراری برابر پیکان

مهدی مهدی پور و زبیر نیک‌نفس هم‌چنان فرهاد مجیدی را برای خط میانی به‌شمار می‌روند انتخاب می‌کنند. . . . . . نیک‌نفس نیز که در ابتدای لل در ترکیب ثابت تیمش نبود، رفته‌رفته خودش را به دادرفنی استقلال ثابت کرد و اکنون یکی از ستون‌هاست.

* وریا یا صالح، موضوع این است

پیا پیوستن صالح حردانی به استقلال، یکی از چالش‌های شیرین پیش روی مجیدی، از میان این بازیکن جوان و یا وریا غفوری است. تا توجه به این‌که حردانی تنها در دو نوبت از تیمش حضور داشته باشد، مجیدی در استفاده از او را ندارد و اوریا را. در سمت چپ نیز علی‌رغم عملکرد سلمانی در بازی گذشته، باز هم او مجیدی برای بازی در ترکیب اصلی است.

* زگشتازگشت یامگا به ترکیب اصلی

کوین یامگا که دلیل محرومیت در بازی با هوادار غایب بود، امروز یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. فازیکن فرانسوی یکیا یکی از امیدهای گلزنی تیمش می‌شود و کادرفنی روی او حساب ویژه‌ای کاز کرده است.

. . . . .

* اعتماد دوباره به ژستد

جا وجود گلزنی ارسلان مطهری در بازی با هوادار، اما باز هم فرهاد مجیدی را می‌دهد که از ترکیب اصلی تیکش استفاده کن. فتازیکنی که مقابل تیم رضا عنایتی موفق به گلزنی شد و حالا با روحیه برابر خط دفاعی پیکان قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان:

علیرضا رضایی – سیاوش یزدانی – من مرادمند – محمد دانشگر – مهدی مهدی‌پور – ر نیک‌نفس – وریا غفوری – سر سلمانی – کوین یامگا – ا

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما