یمتهای عجیب برای مرغ و خروس لاری!

[ad_1]

-رارو- مرغ و خروس‌های محلی و معمولی قیمت‌های زیادی ندارند و 100 300 رار تومان خرید و فروش می‌شوند. اما مرغ و خروس‌های لاری حساب و کتاب ندارند و حسابی بازارشان داغ است. پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش از آگهی‌های مرغ‌هایی است که مدعی اند و روس‌های لاری شان اصل و کمیاب نند.

به گزارش فرارو ، بررسی قیمت خروس‌های لاری در میان آگهی‌ها نشان می‌دهد که قیمت‌ها از 250 تومان آغاز می‌شود و در مواردی به 25 میلیون تومان می‌رسد. اما مرغ لاری ها قیمت کمتری دارند. به نحوی که قیمت آن‌ها از 200 هزار تومان شروع شده و در نهایت به 111 میلیون تومان می‌رسد.

. . . . .

. . . . او در توصیف این خروس گفته که هفت ماه است، هاه و خوش رنگ است. سه دنگ است و نژاد ن حرف ندارد. این آگهی دهنده تاکید می کند که قیمت اعلامی اش مقطوع است و تخفیف نمی دهد.

. . . . . او گفته به دلیل نداشتن جا مجبور است دو روس لاری محبوب اش را بفروشد.

یمتهای عجیب برای مرغ و خروس لاری!

نژاد و جنگی بودن خروس لاری قیمت را بالا می‌برد!

تمت خروس‌های لاری نامتعارف است، برای همین گفتگو با یکی از آگهی‌دهنده فروش خروس لاری را زاز می‌کنم. . . . . .

این آگهی دهنده برای فروش یک خروس و دو مرغ لاری قیمت ۶ میلیون تومان تعیین شده است. از او می‌پرسم که چرا قیمت‌ها متفاوت است. آگهی دهنده پاسخ می‌دهد که نژاد و جنگی بودن خروس لاری قیمت‌ها در بالا می‌برد.

. . . . . اما اصالت دارها بالای ۲ میلیون قیمت دارد.

می‌گویم اگر جنگی باشد به دردشان می‌خورد؟ . . . . .

از این پرورش دهنده مرغ و روس لاری می‌پرسم که خروس و مرغ لاری، به شکل تک فروش چقدر آب می‌خورد؟ . . . . . هد م در مورد قیمت اش می‌گوید که مرغ زرد لاری را یک میلیون و 500 تومان می‌فروشد. . . . . .

در مورد قیمت خروس لاری از او می‌پرسم که هر یک از آن‌ها چقدر می‌فروشند. این آگهی دهنده اهل زاهدان می‌گوید که روس لاری اش پا استخوانی و رر مم ای و قیمت بالاتر دارد. هد هم می‌گوید که خروس لاری اش را ۴ میلیون تومان می‌فروشد. دن دقیقه سکوت می‌کنم. یگد می‌گوید که سروس لاری گران است، لم زرد لاری‌ها را بفرستم؟

مم مرغ و جوجه لاری چند؟

در کنار بازار داغ خروس و مرغ لاری، مم مرغ و جوجه لاری نیز فروخته می‌شود. بالب اینجاست که قیمت تخم‌ها و جوجه‌ها نیز متفاوت از نژادشان است. . . . . .

جهوجه لاری‌ها نیز قیمت شان از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و به شش میلیون تومان هم می‌رسد. مم قیمت جوجه خروس‌های لاری بیشتر از جوجه مرغ‌های لاری است.

در این رابطه یک ه دهنده ساکن تهران، برای جوجه خروس لاری اش ۶ میلیون طلب کرده است. . . .. . هد هم به تعریف و تمجید از این جوجه خروس لاری پرداخته است.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما