themicbanner

دولت بایدن روسیه قصد دارد بیش از هر زمان دیگری به بانک های روسیه ضربه بزند.

[ad_1]

ویدئو

در حال بارگیری پخش کننده class=
اوکرایناعتباروام …تایلر هیکس / نیویورک تایمز

کیف، اوکراین – پنتاگون به این کشور هشدار داد که با وجود نگرانی‌های دیپلماتیک درباره تشدید نیروهای روسیه و تهاجم احتمالی به اوکراین، درباره جنگ در روز جمعه صحبت نکند. .

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور اوکراین گفت وضعیت امنیتی در این کشور – با حدود 130000 سرباز روسی مستقر در نزدیکی مرز، از جمله شمال پایتخت، کیف – تفاوتی با سال گذشته ندارد. خطرناک بودن به این معنا نیست که جنگ اجتناب ناپذیر یا اجتناب ناپذیر است.

یک روز پس از گفتگوی تلفنی با پرزیدنت بایدن، ایالات متحده بر تعهد خود به پاسخ قاطع به حملات روسیه تاکید کرد.

آنها همچنین خاطرنشان می کنند که روسیه در گذشته از بسیج نظامی به عنوان قربانی استفاده کرده است.

آقای زلینسکی درباره آقای بایدن گفت: «ما هیچ اختلافی با رئیس‌جمهور نداریم، اما همانطور که او می‌داند در کشور من چه می‌گذرد، من هم درک عمیق‌تری از آنچه در کشورم می‌گذرد دارم». او می گوید که جنگ می تواند یک فاجعه برای روسیه باشد که می تواند به بی ثباتی داخلی و مشکلات اقتصادی منجر شود.

آقای زلینسکی تصمیم ایالات متحده و بریتانیا برای خروج کارکنان دیپلماتیک غیرضروری خود از اوکراین را زیر سوال برد و خواستار “شوک های غیر ضروری” شد. او گفت: «من فکر می کنم همه در این مواقع مهم هستند.

او گفت: «فکر نمی‌کنم ما اینجا باشیم.

ایالات متحده گفته است که در تلاش برای تشکیل ائتلاف با ناتو بیش از هر کشور اروپایی دیگری نگران حملات روسیه است.

پنتاگون می گوید نیروهای روسیه در 24 ساعت گذشته در منطقه مستقر شده اند. به گفته امیلی هورن، سخنگوی شورای امنیت ملی، اگرچه مقامات ایالات متحده معتقد نیستند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تصمیم به حمله گرفته است، پرزیدنت بایدن معتقد است که روسیه هنوز “فرصتی منحصر به فرد” برای انجام این کار در ماه فوریه دارد. او روز پنجشنبه گفت.

این یک محدودیت زمانی بود که آقای زلنسکی سخت فشار آورد.

آقای زلنسکی گفت: “هر روز، هر دقیقه، ما باید بسیار مراقب باشیم که در مورد جنگ چگونه صحبت می کنیم.” وی گفت: ما برای هر شرایطی آماده می شویم و چیزهای زیادی داریم.

وی افزود: «من فکر می‌کنم این باید آماده‌سازی نظامی آرام و دیپلماسی آرام باشد».

«به همین دلیل است. این واقعیت که ده ها هزار سرباز روسی در مرز هستند، به سادگی یک خطر اشتباه جهت گیری است.

نیروهای اوکراینی در حفره هایی در جبهه شرقی پوشیده از برف حفر می کنند در حالی که کودکان به سمت پایتخت، کی یف می لغزند. بیشتر مردم به زندگی روزمره خود می پردازند.

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز جمعه در یک ویدئو کنفرانس با پوتین صحبت کرد و اگرچه ماکرون از رویکرد متواضعانه در قبال مسکو حمایت کرد، کرملین ادامه داد که “مسائل اصلی روسیه بازنگشته‌اند.”

سرگئی وی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفته است که هنوز فضا برای مذاکره بین آمریکا و روسیه بر سر دفاع موشکی و رزمایش نظامی وجود دارد. آقای لاوروف روز جمعه در مصاحبه ای با رادیو روسیه گفت که واکنش واشنگتن به نگرانی های امنیتی روسیه در این هفته حاوی “حقایق معقولی” است.

آقای زلنسکی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد اظهارات آقای پوتین چیست، گفت که اقدامات روسیه خودخواسته بوده است.

“چرا به این همه سرباز نیاز دارید؟ چرا به تمرینات زیادی نیاز دارید؟” “این واقعا خطرناک است.”

اقدامات روسیه نوعی “همجنسگرایی” است. “این حماقت است.”

روسیه خواستار خروج نیروهای ناتو از اروپای شرقی شده است که به مسکو اجازه داد تا نفوذ خود را تا دهه 1990 بازنگری کند. این برای ایالات متحده و متحدان غربی آن مبتدی نیست.

به گفته مقامات غربی، اظهارات علنی روسیه اغلب متناقض و ناسازگار با اقدامات این کشور به ضرر اوکراین است.

ایالات متحده و متحدان ناتو ارسال تسلیحات خود را به اوکراین افزایش داده‌اند، اما آقای بایدن که از «ابتدای دسامبر» تاکنون با پوتین صحبت نکرده است، گفت که برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد. برای اعزام نیروهای آمریکایی بیشتر به اوکراین.

شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است روز دوشنبه برای بررسی وضعیت اوکراین تشکیل جلسه دهد.

مایکل شوارتز همانطور که از کیف گزارش شده است اندرو ای کرامر از کراماتورسک، اوکراین و شاشک بنگالیو مارک سانتورا از لندن.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما