themicbanner

رندر سه بعدی گوگل پیکسل تاشو منتشر شد – Zomit

[ad_1]

گوگل به زودی پیکسل 6 را با نسخه پایدار اندروید 12 معرفی می کند. برخی منابع اعلام کرده اند که اولین گوشی تاشوی گوگل ، Pixel Fold ، تا پایان سال 2021 در دسترس خواهد بود.

مقالات مرتبط:

انتظار می رود این محصول دارای صفحه نمایش تاشو داخلی باشد. Letzgodigital با همکاری هنرمند بهنام وقارخان ، چندین رندر خیره کننده سه بعدی از این محصول را با استفاده از ثبت اختراعات گوگل و ویژگی های طراحی سری تلفن های پیکسل 6 رونمایی کرده است.

به گفته Gizmochana ، این نمایشگرها هیچ تفاوتی با Samsung Galaxy Z3 Fold 3 ندارند. دوربین سلفی این محصول در یک سوراخ مته در گوشه صفحه نمایش خارجی قرار گرفته است. Letzgodigital اعلام کرده است که صفحه نمایش خارجی گوشی های تاشو گوگل دارای فریم های متعددی خواهد بود که در صفحه نمایش داده شده در این سایت قابل مشاهده است.

با روشن کردن تلفن ، صفحه بزرگتری از این دستگاه در اختیار کاربر قرار می گیرد. یک دوربین سلفی دیگر در گوشه سمت راست صفحه نمایش داخلی Pixel Fold قرار دارد. چین های این محصول از طرحی شبیه به چین های گوشی های تاشوی سامسونگ استفاده می کنند.

Google Pixel Fold

به خاطر داشته باشید که این نمایشگرها بر اساس تخیل طراح طراحی شده اند و ممکن است متفاوت از مدل واقعی Google Pixel Fold باشند. طبق اطلاعات ثبت شده در ثبت اختراع گوگل ، تلفن تاشو این شرکت از مکانیزم تا شدن چند محوره استفاده خواهد کرد. توضیح 58 این ثبت اختراع نحوه عملکرد مکانیزم پیشرفته این جواهرات را توضیح می دهد. این قسمت از گوشی های تاشوی گوگل به گونه ای طراحی شده است که هنگام تا شدن چین های وسط صفحه را کاهش دهد.

Google Pixel Fold

حق ثبت گوگل به یک صفحه نمایش داخلی تاشو اشاره دارد که شبیه صفحه نمایش داخلی این محصول است. با روشن کردن این دستگاه ، ظرفیت این محصول برابر با ظرفیت تبلت خواهد بود. به همین دلیل ، می توان انتظار داشت که گوگل از این فرمت در طراحی پیکسل استفاده کند. نام رمز این تاش که اوایل امسال رونمایی شد Passpost است. به گفته منابع ، انتظار می رود Pixel Fold اواخر امسال به طور رسمی راه اندازی شود.

Google Pixel Fold

در سال 2019 ، نیمی از وبلاگ نویسان اولین اخبار مربوط به این تلفن هوشمند را منتشر کردند. در جدیدترین شایعات و شایعات اعلام شده است که Pixel Fold مجهز به یک صفحه نمایش قدیمی LTPO و یک دوربین سلفی در زیر نمایشگر خواهد بود. با این حال ، هنوز نمی توان با قطعیت در این مورد اظهار نظر کرد.

نظر شما در مورد گوشی های تاشو گوگل چیست؟

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما