themicbanner

لذت برد در لیگ ایران با جام جهانی! (عکس) – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1813929 |
15 14 1400 ساعت 12:59 |
6,706 |ازدید |

1
دیدگاه

وادان و خاطره استارت قهرمانی پرسپولیس با قطبی .

دیدار پرسپولیس و نصن نفت اولین تجربه حضور افشین قطبی در لیگ برتر ایران است.

. . . . . علیرضا منصوریان و یحیی گلمحمدی، سرمربی فوتبالان دو تیم زرد و ایران در این دیدار می‌توانند پرسپولیس را نشان دهند و نکته جالب این است که 14 سال پیش و جالب با برگزاری بازی و صنعت نفت، یحیی و منصوریان خود را آماده دیدار تیمشان با پیراهن صبا و استقلال می‌کردند. .

در افتتاحیه هفتمین دوره لیگ حرفهای ایران، پرسپولیس با یک سرمربی گمنام (افشین قطبی) پای به آبادان گذاشته بود و همه منتظر بودند تا این سرمربی ایرانی – آمریکایی که سالها کار در شرق آسیا و کره جنوبی را داشت، از تیمش رونمایی کند. . . . . . همه آنها از مدیریت باشگاه بابت جدایی مصطفی دنیزلی دلخور بودند و می‌کردند که رار نیمه‌تمام با سرپرست ترک تبا.

. . . . .

افشین قطبی در روزگاری به لیگ خلیج فارس آمد که اینترنت هنوز یک پدیده نوپا در ایران بود و کمتر کسی می تواند به رزومه او دسترسی مستقیم داشته باشد یا درباره آن ها و دیدگاه هایش مطالعه کند. بنابراین همه چیز به ستون یادداشت و روزنامه نگاران و گفتگوهای کمابیش مبهم بازمی‌گشت و طرفداران شبکه‌های اجتماعی

کریم باقری در اوج تبوتبال به عنوان یک هافبک مرکزی و حتی زیکازیکن پشت فوروارد در تیم افشین قطبی حضور داشت.

با ترکیب مهدی واعظی، محمد نصرتی، سپهر حیدری، شیث رضایی، عباس آقایی، پژمان نوری، فرزاد آشوبی، محسن خلیلی، علیرضا نیکبخت، عباس آقایی و کریم باقری که بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت، وارد زمین شد. نکته مهم از نمایش قرمزها در استادیوم برای تماشاگر تختی آبادان، بازیکنان سردرگمی بودند و به نظر آنها تیمشکل نظر کادرفنی را نگرفته بود اما با این حال یک حرکت از سمت چپ و ارسال توپ برای فرزاد آشوبی باعث شد تا این هافبک بازیساز سرو شود. یکا یک ضربه ضربه دروازه میزبان را باز نند.

شاید تصویری که خیلی از هواداران فوتبال از این گل به یاد داشته باشند، گزارش کم انرژی گزارشگر معروف آبادان بود که به شکلی باورنکردنی تحت تاثیر هواداری از تیم صنعت نفت قرار داشت و هیچ تلاشی برای مخفی کردن این علاقه مندی نمی کرد. اما شش دقیقه بعد و زمانی که روح الله عرب روی اشتباه مدافعان پرسپولیس دروازه واعظی را گشود، او با صدای بلند این گل را گزارش کرد و مخاطبان تلویزیونی در جریان یک گزارش یک طرفه، تصاویری از خوشحالی هواداران آبادانی را تماشا کردند.

. . .. . گلزنی او تا هفته پایانی ادامه داشت.

او گفت، محسن خلیلی روی پاس حسین بادامکی که دوباره از سمت چپ پیش رفته بود، گل دوم را برای پرسپولیس به ثمر رساند و با بوسه بر پیراهن پرسپولیس، اولین گل خود در اولین بازی با این پیراهن را جشن گرفت. 17لیلی تا پایان فصل 17 ار دیگر برای قرمزپوشان گلزنی کرد و نقش پررنگی در قهرمانی در فصل داشت.

نکته جالب اینکه سه تعویض پرسپولیس در ن بازی بهادر عبدی ، محمدرضا مامانی و فرهاد خیرخواه بودند. یازیکنانی به عنوان استعدادهای جوان تیمی که قطبی را می‌شناسند و بسیار آینده‌ای بهتر از آنچه که برای خود رقم زدند را برایشان متصوع است.

در این تصویر چهره قاسم عبدالصمدی عضو تدار پرسپولیس ، بالب توجه است. او همچنان در تیم پرسپولیس به کارش ادامه می دهد.

در ادامه صنعت نفت روی یک اشتباه دیگر از مدافعان پرسپولیس نتیجه را به دست آورد اما این علیرضا نیکبخت بود که در دقیقه 82 گل پیروزی را با یک ضربه چیپ در موقعیت تک به ثمر رساند تا پرسپولیس در روزی که از نظر دفاعی ضعیفی را داشت. ، سه امتیاز خارج از خانه را به دست آورد. سه امتیازی که در پایان فصل قهرمانی این تیم کمک کرد.

پن پرسپولیسی‌ها پس از گل فرزاد آشوبی.
. . . . .

زیازی برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی به دلیل اتفاقات بازی هفته هدهم مقابل سپاهان در اصفهان ، بدون تماشاگر برگزار شد یا با با

افشین قطبی پا پالتوی بلند مشکی رنگ و رنگ به عقب زده که موی کد کمتری را در خود دارد، یویر خاطره‌انگیزی در ذهن هوادان.

در پایان بازی به هواداران پرسپولیس داد که این تیم را قهرمان لیگ برتر خواهد کرد و در حالی که شایعه حضورش در تیم ملی، هرلحظه جدیتر میشد، با کنایه گفت: «شنیده ام سرمربی بعدی تیم ملی خارجی خواهد بود و من پاسپورت ایرانی. دارم!»

چند و در حاشیه بازی پرسپولیس و فجرسپاسی، قطبی از هوای سرخ هفتهپوش خداحافظ کرد تا مشخص شود تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هدایت خواهد کرد اما نام علی دایی در خروجی ها قرار دارد و قطبی هم به خبرگزاری. اردوی جامی که بدون پیروزی در آبادان و مقابل صنعت نفت، هرگز به دستان کریم باقری نمی‌رسید.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما