افراد زیر 21 سال بیشتر در معرض ابتلا به آرتریت روماتوئید-روزیاتو هستند

[ad_1]

بر اساس تحقیقات انجام شده ، دیابت نوع 2 برگشت پذیر است و از بین رفتن غلاف حتی در افرادی که غلاف طبیعی دارند می تواند منجر به این برگشت شود. به نوشته دیلی میل ، محققان می گویند که چاقی لزوماً منجر به دیابت نوع 2 نمی شود ، بلکه فراتر از “سطح چربی خاص” است. و به عنوان یک قاعده کلی برای اجتناب از دیابت نوع 2 ، دانشمندان می گویند دور کمرتان باید همانند 21 سالگی شما باشد.

پروفسور روی تیلور می گوید: “اگر نمی توانید شلوارهایی را که در 21 سالگی می پوشیدید بپوشید ، بدن شما خیلی چاق است و حتی اگر آب کافی ندارید ، در معرض ابتلا به دیابت نوع 2 هستید.” دانشگاه نیوکاسل “شما هستید.”

متخصصان 12 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 را که دارای BMI طبیعی بودند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. سپس آنها 800 کالری در روز به مدت دو هفته تغذیه کردند. این غذا از سوپ و شیک تشکیل شده بود. و به آنها کمک کنید تا غلاف را برای 4 تا 6 هفته دیگر کاهش دهند. این کار برای 3 چرخه دیگر تکرار شد تا اینکه 10 تا 15 درصد غلاف اولیه را از دست دادند.

دیابت نوع 2

این هشت نفر وارد مرحله بازیابی شده اند. در نتیجه سطح قند خون آنها متعادل است و داروهای دیابت مصرف نمی کنند. در نتیجه این رژیم ، میزان چربی در کبد و لوزالمعده این افراد به میزان قابل توجهی کاهش یافت و توانایی پانکراس در تولید انسولین بازیابی شد. محققان می گویند یافته ها نشان می دهد که هر فرد دارای “علامت چربی خاصی” است و اگر از آن فراتر رود ، به دیابت نوع 2 مبتلا خواهند شد.

پروفسور تیلور می گوید: “این مطالعه که در کنفرانس دیابت ارائه شد ، معکوس برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و درمان آنها است.” “این نتایج اولیه به وضوح نشان می دهد که دیابت ناشی از چاقی نیست ، بلکه ناشی از اضافه وزن است. دلیل آن وجود چربی زیاد در کبد و لوزالمعده است. “

دیابت نوع 2

وی گفت: “شما اغلب فکر می کنید که افزودن غلاف به افرادی که جزو افراد چاق طبقه بندی نمی شوند ، عامل م effectiveثری در دیابت نوع 2 نیست.” “و آنها ابتدا دیابت و انسولین برای آنها تجویز کردند.”

با این حال ، 4.5 میلیون نفر در انگلستان مبتلا به دیابت نوع 2 هستند و از هر 10 نفر 1 نفر مبتلا به دیابت هستند.

بیشتر بخوانید:

نکاتی در مورد دیابت نوع 2 که ممکن است از آنها اطلاع نداشته باشید

تفاوت اصلی بین دیابت نوع 1 و نوع 2 چیست؟


[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما