هوانگ دونگ هیوک تولید فصل دوم Squid را تایید کرد

[ad_1]

بالاخره چشم انداز تایید ساخت فصل دوم سریال Squid Game به پایان رسید!

هوانگ دونگ هیوک، سازنده سریال کره ای Squid Game در شبکه نتفلیکس، تایید کرد که ساخت فصل دوم این سریال تایید شده است. هوانگ، سازنده سریال اخیرا در مصاحبه ای با The Papers گفت: مرحله دوم قطعا «به دلیل واکنش مثبت مخاطبان نسبت به سریال خواهد بود. با این حال، سازندگان سریال کره ای فصل دوم Squid Game را اینگونه توصیف کردند که «هنوز زود است که بگوییم این اتفاق کی و چگونه خواهد افتاد». هوانگ در مورد فصل دوم سریال Squid Game گفت: «گای هون برمی گردد و کاری برای دنیا انجام خواهد داد.

هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم بازی Squid Games را تایید کرد، اما اعلام کرد که تاریخ و زمان هنوز مشخص نیست.

هوانگ در مصاحبه ای با Squid Game گفت: “خوب، استرس، تقاضا و عشق زیادی برای فصل دوم وجود دارد.” بنابراین تقریباً احساس می کنم شما چاره ای ندارید! اما من می گویم فصل دوم قطعا کار خواهد کرد. در حال حاضر در مغز من است. الان در مرحله برنامه ریزی هستم. اما فکر می کنم هنوز زود است که بگوییم چه زمانی و چگونه اتفاق می افتد. “پس من به شما قول می دهم، گی هون برمی گردد. او کاری برای دنیا انجام خواهد داد.” اکنون که ساخت فصل جدید بازی Squid Game قطعی شده است، کسانی که از اتفاقات انتهای داستان در فصل اول ناراضی هستند، ممکن است پاسخ بیشتری به شکایات خود دریافت کنند.

هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم بازی Squid Games را تایید کرد، اما اعلام کرد که تاریخ و زمان هنوز مشخص نیست.

لبرون جیمز، اهرم بسکتبال NBA، از تصمیم کی هون برای تعقیب خواستگار به جای پیوستن به دخترش در ایالات متحده ابراز نارضایتی کرد، که باعث ناراحتی بسیاری از کسانی شد که خواهان پایان احساسی تری هستند. . هوانگ در واکنش به این انتقادات گفت که تصمیم گای هون بر اساس تمایل بی خودانه و غیرخودخواهانه او برای سرنگونی سیستم استثمار برای انتقام از مرد کور پشت نقاب بود.

هوانگ دونگ هیوک ساخت فصل دوم بازی Squid Games را تایید کرد، اما اعلام کرد که تاریخ و زمان هنوز مشخص نیست.

در هر صورت تایید فصل دوم بازی Squid راه را برای احتمالات داستان های بی پایان باز می کند. این مجموعه اکنون این فرصت را دارد تا تاریخچه بازی Dead Mix را که به نظر می رسد یک توطئه جهانی طراحی شده توسط طرفداران بین المللی باشد، به طور کامل بررسی کند. حالا که او تمام دوستان و یاران خود را در جریان بازی از دست داده است، بدون شک جهاد تن به تن مقابل مهمانان ویژه با نقاب جذاب خواهد بود.


[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما