چه انتظاری می توان از معرفی Google Pixel 6 – Zomit داشت

[ad_1]

تا کنون ، گوگل اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند پرچمدار Pixel 6 به اشتراک گذاشته است ، با این حال ، برخی از ویژگی های پرچمدار بعدی این شرکت هنوز در هاله ای از ابهام است. به عنوان مثال ، قدرت پردازشی Pixel 6 چقدر خواهد بود و Google در این رویداد شگفتی خواهد داشت؟ در این مقاله ، ما هر آنچه را که می توانیم از رویداد معرفی Google Pixel 6 انتظار داشته باشیم ، مرور می کنیم.

برگشت گوشی پرچمدار را ساخت

به گفته Anget ، برخلاف سنت قبلی ، گوگل برخی از پیشینه ها را در مورد خانواده Pixel 6 به اشتراک گذاشته است. گوشی هوشمند پرچمدار بعدی گوگل در دو نسخه Pixel 6 و Pixel 6 Pro در دسترس خواهد بود. هر دوی این محصولات دارای بدنه شیشه ای هستند که امروزه آنها را به یکی از مهمترین اجزای یک پرچمدار تبدیل کرده است. غول های جستجوی اینترنتی نیز از دوربین های ارتقا یافته در این محصولات استفاده می کنند که عملکرد بهتری را در شرایط کم نور ارائه می دهد. اگرچه تغییر به شبکه 5G عمر باتری را افزایش می دهد ، اما گفته می شود که با شارژ پیکسل 6 هر بار ، می توانید تا نیم روز با آنها کار کنید.

پرچمدار بعدی گوگل از تراشه متعلق به Google به نام tensor استفاده خواهد کرد. این شرکت هنوز به طور رسمی مشخصات کامل کشش را فاش نکرده است. اما این اولین تراشه سفارشی ساخته شده توسط گوگل است. به لطف هوش داخلی در تراشه تنسور ، از جمله پردازش ویدئویی زنده ، ویژگی های قبلی موجود در تراشه معمولی اکنون به گوشی پرچمدار جدید گوگل اضافه می شود.

تراشه تنسور گوگل 6 پیکسل

البته گوگل مشخصات کامل پیکسل 6 را فاش نکرده است و انتظار می رود در زمان معرفی جزئیات دقیق پرچمدار این شرکت اعلام شود. البته با داشتن اطلاعات روی کاغذ ، امکان مقایسه دقیق بین نیرو متر و رقیب این تراشه وجود ندارد.

مقالات مرتبط:

او همچنین به طور مداوم در اخبار فناوری بهنام همکاری می کند سلسس، نوار لغزنده تبلیغاتی Verhaus Carphone را که اطلاعات زیادی در مورد گوشی Pixel 6 ارائه می دهد ، به اشتراک می گذارد ، بنابراین انتظار داشته باشید Pixel 6 به طور مستقیم با Galaxy S21 و iPhone 13 رقابت کند. این محصول از صفحه نمایش 6.4 اینچی با تازه سازی 90 هرتز بهره می برد نرخ.

دوربین اصلی این گوشی دارای وضوح 50 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض آن 12 مگاپیکسل است. پیکسل 6 پرو همچنین دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ تجدید 120 تا 120 هرتز خواهد بود. این مدل مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنزهای واید و سنسور 48 مگاپیکسلی برای لنزهای تله فوتو خواهد بود. سایر ویژگی های مورد انتظار برای پیکسل 6 پرو شامل پشتیبانی از شارژ کابل 30 وات ، شارژ بی سیم 23 وات و امکان شارژ بی سیم برای شارژ هدفون و سایر دستگاه ها است.

داده های خرده فروشان نشان می دهد که کارایی تراشه تنسور در مقایسه با واحد پردازش پیکسل حدود 5 تا 80 درصد بهبود یافته است. اما مهمترین ویژگی این تراشه اختصاصی در عکاسی است. گفته می شود گوگل ویژگی های AI مبتنی بر AI را به دوربین های نسل بعدی خود معرفی می کند. به عنوان مثال ، ما می توانیم از یک پاک کننده مخصوص نور و ویژگی Face Unblur برای شناسایی چهره فرد هنگام گرفتن عکس های اکشن استفاده کنیم. البته چنین ویژگی هایی در گوشی های شرکت های مختلف سامسونگ مانند سامسونگ ارائه شده است ، اما در حال حاضر برای اولین بار این ویژگی ها را در گوشی های گوگل پیکسل خواهیم دید. همچنین ممکن است عملکرد این ویژگی ها ، به لطف تراشه های تنسور ، بهتر از رقبا باشد.

تمرکز بر خدمات و تغییر مجدد

گوگل پیکسل 6

این احتمال وجود دارد که فروش پیکسل 6 بیشتر از نسل های قبلی پرچمداران گوگل باشد. لی برند ، گوگل اعلام کرده است که با ادغام بسیاری از خدمات محبوب خود به عنوان بخشی از سرویس PixelPass ، دارندگان Pixel 6 قادر خواهند بود از هر دو این خدمات با هزینه اشتراک ماهانه استفاده کنند. خدماتی که دارندگان Pixel 6 می توانند به اشتراک بگذارند شامل PlayStation Cloud ، Google One ، GoogleFa یا YouTube Music Alternative و YouTube Premium است. به این ترتیب ، گوگل هر آنچه را که کاربر نیاز دارد در یک برنامه واحد ارائه می دهد.

مقالات مرتبط:

در یک طرف Carrefour Verhaus ، شایعه شده است که گوگل به مدت پنج سال به روز رسانی امنیتی را برای دارندگان Pixel 6 منتشر می کند. در همین حال ، اکثر سازندگان تلفن های اندرویدی ، سه تا چهار سال به روز رسانی امنیتی را برای محصولات خود ارائه می دهند. در نتیجه ، گوگل از نظر مبادله نرم افزار به اپل نزدیکتر است. البته ، ما هنوز نمی دانیم که آیا به روزرسانی عمده اندروید در این زمان منتشر می شود یا قصد دارد فقط اصلاحات امنیتی نرم افزاری را ارائه دهد.

قیمت و زمان رزرو

شکی نیست که قیمت پیکسل 6 نسبت به گوشی های نسل قبلی افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است که پیکسل 5 یک گوشی رده بالا است. اما پیکسل 6 یک پرچمدار تمام عیار خواهد بود. در نتیجه ، قیمت مدل Pixel 6 Pro قطعاً بالاتر از مدل معمولی این محصول است.

گوگل پیکسل 6

کاربران Reddit در لیست آلمانی قیمت 750 دلار پیکسل 6. را مشاهده کردند One OneTodys Design همچنین قیمت پیکسل 6 پرو را 1050 دلار اعلام کرد.

اگر گوگل تصمیم بگیرد قیمت گوشی Pixel 6 را کاهش دهد ، ممکن است مانند رقبای خود ، برخی از اقلام جعبه ، از جمله شارژر را حذف کند. با این حال ، هیچ شایعه موثقی در مورد حذف شارژر از تلفن جدید گوگل وجود ندارد و گفته می شود که شارژر USB-C در جعبه این محصولات موجود است.

بر اساس گزارش های موجود ، انتظار می رود پیکسل 6 در 25 اکتبر (3 نوامبر 1400) عرضه شود. همچنین شایعه شده است که پرچمدار بعدی گوگل در بسیاری از نقاط جهان در دسترس خواهد بود ، در حالی که Pixel 5a این شرکت به دلیل محدودیت در دسترس تنها در ایالات متحده و ژاپن به فروش می رسد. شواهد نشان می دهد که گوگل قصد دارد Pixel 6 را در اکثر نقاط جهان عرضه کند.

منتظر شگفتی های زیاد نباشید

گوگل پیکسل class=

به نظر می رسد گوگل در رویداد آینده به غیر از گوشی Pixel 6 و نرم افزار مربوط به این دو دستگاه ، هیچ محصول دیگری را معرفی نکرده است. علاوه بر این ، آخرین بازاریابی گوگل منحصراً بر روی گوشی های جدید این شرکت متمرکز شده است.

البته نمی توان گفت که امکان معرفی سخت افزار جدید وجود ندارد. هدفون Pixel Buds بیش از نیم سال پیش معرفی شد و علاوه بر این ، مدتی است که خبری از نسخه ارتقا یافته WiFi نداریم.

علاوه بر مواردی که قبلاً اعلام شده است ، امکان توصیه خدمات یا ارتقا در این رویداد وجود دارد. با معرفی سرویس “Pixel After” ، Google ممکن است به کاربران این امکان را بدهد که خدمات بیشتری را با هزینه بیشتر ، مانند فضای ذخیره سازی بیشتر در ابر دریافت کنند.

نظر شما در مورد پرچمدار بعدی گوگل پیکسل چیست؟

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما